/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Boot Camp lydproblem m. Vista
Fra : myg
Vist : 1106 gange
100 point
Dato : 14-03-11 11:44

Et vist nok velkendt problem er manglende lyd ved brug af Vista 32 i Boot Camp. Jeg har set flere forslag til løsning, men har ikke fået noget til at virke endnu.
Hjælp please

Min Mac er en 15" med i7 processor

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-03-11 13:16

- prøv at hente lyddriver: CS4207_WinVista_Win7_32-64-bit_6-6001-1-21.zip driver

Fra: http://www.cirrus.com/en/products/cs4207.html

Kilde: http://www.eksperten.dk/spm/910244

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-03-11 13:24

Jeg har været derinde og fået den driver ned på skrivebordet og pakket ud, men den .inf fil der er der vil Windows ikke bruge.
Jeg har fjernet den gamle driver 4206, så det er et spørgsmål om hvordan jeg får installeret den nye.
Tilføj nyt hardware dur ikke ....

Annuller spørgsmålet
Fra : myg

Dato : 24-03-11 00:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Stouenberg - dit svar havde jeg prøvet, men ellers en god indfaldsvinkel.
Jeg har nu fået det til at virke efter at have installeret Vista OG de 2 servicepakker. De gjorde forskellen her. Om det er en eviggyldig løsning, eller hvad, ved jeg ikke, men nu kører det for mig.