/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
karburator
Fra : s_g_t
Vist : 495 gange
20 point
Dato : 13-03-11 20:28

hej kan jeg sætte en stører karburator på, uden at skifte cylinder. vil det have nogen effekt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-11 20:35

Ja - ja.....

Men det er ULOVLIGT

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-03-11 20:39

Da ikke på en baneræser Refi.

Kommentar
Fra : s_g_t

Dato : 13-03-11 20:42

så der vil ikke ske noget ved at sætte en 21 mm karburator på original cylinder

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 13-03-11 21:46

Citat
hej kan jeg sætte en stører karburator på, uden at skifte cylinder. vil det have nogen effekt

Ikke LYT til de Søndag´s karburatorere = de kører altid i tomgang
OGSÅ på en Blå mandag...
Sæt en af disse på.......den giver midst 35km/ mere
http://www.thansen.dk/product.asp?c=2088413135&n=1199131758&pn=1226005183
OG HVIS DIT KÆDETRÆK? KAN HOLDE, SÅ SMID DENNE PÅ OGSÅ
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Motor/Chassisdele/Turbo/
Og så er der vild JUBEL i den lokale knallert-bar...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-03-11 21:47

Men NEJ til dit spørgs-mål
den skal som regelt TUNES af H___til før en karburator orker at smide HK af.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-03-11 21:49

Citat
så der vil ikke ske noget ved at sætte en 21 mm karburator på original cylinder

JO da, der er LANGT til OK - tanken

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-03-11 21:54

scooter (svinet) søg selv på grisse-bassen, mener jeg har lavet en udmærket og
fornuftig måde at tune DIT dyr på.....

Men pas nu lige på alle andre i traffikken, du mister kun livet,
hvis du laver en PÆN overhaling af MIG, og virkelig tror du kan følge med MIG
BIB BIB

håber du fatter meningen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-03-11 21:58

Godkendelse af svar
Fra : s_g_t

Dato : 14-03-11 14:22

Tak for svaret nomore.