/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn logget på 2 steder?
Fra : Ekspress105
Vist : 1721 gange
200 point
Dato : 13-03-11 13:46

Min msn skriver den er logget på to steder, på min pc som den skal og på internettet...

Hvad betyder det? Ka logge af internettet uden at miste forbindelsen...

Og den er IK logge på andre af mine muligheder... Msn havde lukket konto pga underlig adfærd, skiftede der for koder... Men den gør det stadig...

Hvad sker der?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-03-11 13:52

Det betyder blot at du har været inde på din msn profil på internettet. Lige så snart du lukker siden ned, skifter til en anden eller lukker browseren så bliver du logget af fra "internettet".

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 13-03-11 20:17

Nope den gør det uden jeg har været det, Og har da hvis ikke nogen profil?? Den gør det bare ud af det blå...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 13-03-11 20:21

Med den nye MSN så er der også lanceret en profil til alle, hvis du åbner din MSN så har du mulighed for at se din egen profil og så vidt jeg husker så kan du også derinde bestemme om man kan logge på flere steder.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 13-03-11 20:35

Øh hvordan gør man lige?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-11 07:07

Ekspress105, du skal gøre følgende

Åben msn - gå i - funktioner - dernæst - indstillinger - og ude til venstre tryk på - beskeder - og fjern så prikken i - jeg logger på msn flere steder fra

Godkendelse af svar
Fra : Ekspress105

Dato : 25-03-11 07:07

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:07

Det var så lidt, er altid glad for at kunne hjælpe.