/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pauseskærm
Fra : okjk
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 13-03-11 11:58

Jeg bruger windows 7.
Som pauseskærm har jeg sat maskinen til at vise mine digitale fotos msom der er adskillige tuninde af - de vises blandet, så man aner ikke hvad der kommer næste gang - nogle billeder er halvgamle, og jeg ville gerne have maskinen til at vise navnet/stien på billedet fx oppe i toppen af billedet - så man lige kunne nå at få det lokaliseret i hukommelsen - ikke fordi jeg skal ind og finde billedet frem, men mere sån - nåå ja det var jo sommere 2007 eller lignende. Det har været vist sådan tidligere, men nu kan jeg ikke finde det, har skiftet imellem windows billedfremviser og Picasa men det er formodentlig ikke der, men inde i noget med den måde billederne vises på - kan nogen hjælpe.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-11 12:45

Du kan hente gPhotoShow Free, det kan en masse, bl.a. vise navn og sti på billede
http://www.gphotoshow.com/gpshow_free.htm

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 13-03-11 12:53

Hmm - jeg kan se det er gratis i 30 dage, er for nærig til at give penge for det - venter lige og ser om der kommer andre muligheder/svar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-11 13:01

Den er GRATIS

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-11 13:05

Continue to download the
Free Version
Free Edition
http://www.brothersoft.com/download-gphotoshow-24109.html

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 13-03-11 16:57

Ok - men jeg vil helst hvis jeg kan bruge det der er indbygget i windows, og da det har fungeret tidligere, håber jeg der er en der kan fortælle mig hvor jeg evt. skal ind og rette til - men tak for oplysningen - jeg kan blive nødt til at bruge den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-11 17:11

Du kan ikke indstille meget i Billeder i W7!

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 13-03-11 20:58

Det har du nok ret i.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-11 12:15
Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 02-04-11 17:15

Tak for svaret Klaudi. Nu virker det som jeg gerne vil ha det )

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 19:13

velbekomme