/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Kønsvorter og Wartec
Fra : Immanueldk
Vist : 2390 gange
100 point
Dato : 13-03-11 01:29

Hej allesammen,
Jeg har i lang tid fået skintags hist og pist på kroppen, men så fik jeg en lille en hvor jeg har kønsbehåring, altså på huden. Jeg tog så til læge for en måned siden for at få den fjernet helt, da den voksede sig stor, pga. barbering og lige pludselig fik jeg 2 små til nede ved lysken.

Jeg fik så fjernet dem, og lægen konstaterede at den store af dem, havde HPV i sig altså en virus "kønsvorter"

Efter 2 uger, fik jeg lige pludselig 3 x så mange dog små, men en af dem er blevet noget større og er kommet i behandling med Wartec.

Jeg ville hører om der er nogen som har erfaring med wartec og kønsvorter og et mærkeligt sted som lysken.

Jeg er stadig overrasket og undre mig, hvordan jeg har fået dette helvede, da jeg altid har været i forhold og ikke er en der er utro.

Hvor lang tid gik der før de gik væk? Kommer de tilbage? er der andre muligheder?

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 13-03-11 10:43

hvor må det dog være ubehageligt for dig - jeg har en bekendt der med held har minimeret sine kønsvorter ved hjælp af tigerbalsam.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-03-11 12:13

Gå op og spørg din læge, han er til for det samme...

vh ben

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-03-11 16:13

Wartec hjælper på de små sataner.
Men ind i mellem kan de finde andre græsgange end lige omkring/på kønsorganerne.

Fortsæt med wartec så længe din læge anbefaler det. Men du kan også gøre noget selv, hvis man altså tror på de der dråber.
DE ERSTATTER IKKE RIGTIG MEDICIN.

Men ifølge dem der bekender sig til det lidt mere alternative og du nu skriver i denne tråd med alternetiv.
Så kan det her være et suplemant.

Thuja D6 / Sulfur D6 fra Allergica(DRÅBER og
Kalium Carbonicum comp,(DRÅBER),
Life Spice Vital tablet(pille) 3 gange dagligt.

det er dråber som skal tages 3 gange dagligt ialt 30 dråber af vær flaske...
og de urtepiller,
kur i 2-3 måneder
Det kan købes på nettet og i helsebutikker.

Du kan ikke slippe af med sygdommen. Men du kan holde dit imunforsvar stærkt, for på den måde at undertrykke udbrud.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-03-11 16:15

Ja nu er udtrykket rigtig medicin, lidt omdiskuteret. Da dden kemiske vi får ved lægen. Jo er startet et sted. I naturen.