/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kæreste
Fra : nick3095
Vist : 1033 gange
10 point
Dato : 11-03-11 17:16

jeg savner en kæreste hvor kan jeg lede efter en? :)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-03-11 17:58
Accepteret svar
Fra : kartoffel88

Modtaget 10 point
Dato : 11-03-11 19:01

Opret en profil på en dating side. Husk billede, uanset hvordan du ser ud. Skriv en kort profil f.eks:

Ung frisk fyr søger en dejlig kæreste. Bare skriv et brev så gir jeg en kop kaffe eller en øl. Så tager vi den derfra.

Skriv et kort og kontant brev i notepad f.eks:

Hejsa. Jeg fandt dig via søgefunktionen herinde. hvad siger du til at jeg gir en kop kaffe eller en øl på en cafe en af dagene? Hilsen nick.

Så går du ind på datingsiden og søger efter folk der passer til dine kriterier. Jo flere du finder jo bedre. For nu skal du kopiere dit brev og sende det til mindst 500 profiler.
Skid på hvordan de ser ud og hvad de søger. Bare fyr den af med copy/paste uden at kigge på noget som helst.

Allerede mens du sender brevene, der vel tager en halv times tid, så kommer de første breve ind. Ignorer dem og spam videre.
Når du er helt færdig, så går du alle brevene du har fået igennem. Du skal skide 100% på dem der afviser dig. Læs ikke engang deres brev færdigt, bare slet det med det samme.
Der er sikkert også nogen der klandrer dig for at have lavet et standard brev, det skal du også blæse på.

Nu har du så et par breve med folk der ikke direkte har afvist dig. Så nu laver du et brev mere og denne gang skal det være lidt mere personligt. Evt. med navne på hvis du gider det og afhængigt af hvor mange breve du har fået.

Med denne teknik er du ret sikkert på at komme på date. Jeg har været på over 50-70 dates gennem tiden med denne teknik og har da også været i seng med en 20 stykker og har haft en enkelt kæreste og har stadigvæ en veninde fra en af de første gange.

Så det handler bare om at være proaktiv med et højt aktivitetes niveau

Husk du har intet at tabe, kun noget at vinde. Måske en dejlig kæreste, om ikke andet så lidt sex og om ikke andet, så et par dates da

Kommentar
Fra : nick3095

Dato : 11-03-11 19:04

lyder super nice :D

Godkendelse af svar
Fra : nick3095

Dato : 11-03-11 19:05

Tak for svaret kartoffel88. fedt du skrev så meget :) - intet våger intet vinder - så jeg springer direkte ud i det ;)

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 11-03-11 19:05

Nå nu så jeg lige du kun er 16 år
Så ved jeg ikke helt om ovenstående teknik er velegnet alligevel. Vil nødig have rodet dig ud i noget snavs i din unge alder.
Men prøv evt teknikken senere. Den virker.