/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvem har prøvet windows server 2003
Fra : technet
Vist : 359 gange
500 point
Dato : 15-05-03 00:47

som overskriften lyder ??
og hvad synes i / du ? i forhold til dit nuværende OS
personligt køre jeg alle windows ( ja selv win 3.11) + linux
---------------------------------------------------------
men jer der har prøvet win2003 synes i at det er for private folk som fru hansen og jensen ?????????
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Accepteret svar
Fra : cad

Modtaget 500 point
Dato : 15-05-03 02:30

JA.JA.og ja win 2003 servere er ret gode, og er ikke specielt svære at sætte sig ind i. Microsoft har god online-resourser, som man kan blive klogere af. Man kan migrere fra tidligere serversystemer til 2003, men man skal have forinstalleret hardware som også understøttes af 2003.
det er ikke et OS for alle og enhver. En person, som kun har sin maskine tændt et par gange om ugen, vil ikke have gavn af 2003.
For personer med webserver, FTP-server eller dem som kører med mindre til de helt store firmaer,skoler m.m. med DC-behov, og diverse server-services, er det totalt godt. Sikkerheden er bedre end tidligere. Jeg har lavet forsøg med begge 2003-servere og er imponeret, hvor hurtigt man kan lære de nye rutiner. Jeg har beta-testet 2003 og er godt tilfreds. Mit syn på servere er: En server skal ALTID være tændt, ellers har man ikke behov for en. Ellers vil et win98-netværk eller win-xp-netværk eller lign. muligvis være et lige så godt valg og billigere i drift.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-05-03 03:24

Har prøvet det, men holder mig til Xp-pro... jeg køre selv en server og er mere end tilfreds med min!!! køre CS-server og ftp +http, og der køre uden problemer dag efter dag... så ingen grund til at køre 2003(Gider egnteligt ikke at sætte mig ind i det)

Så jeg synes værken at det er til private, eller Hr. og Fru Jensen!!!

Derimod venter jeg til at Longhorn(Final) er på gaden el. til download.

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 15-05-03 09:51

Hur packer man op den og bränder den demo från microsoft

Kommentar
Fra : cad

Dato : 15-05-03 09:54

Man brænder den direkte som iso-fil .........

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-05-03 09:58
Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 16-05-03 04:03

Tak for svaret cad.
dr_scooter >> longhorn thja så kan du lige sågodt køre windows xp pro for det er næsten det samme