/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer fryser og skal genstartes
Fra : Maksimus
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 11-03-11 10:01

Hejsa.

Min ven har en bærbar der ca. 5-6 gange om dagen bare fryser. Man kan intet gøre, så man er nødt til at slukke med magt, ved at holde powerknappen nede.

Han har for nyligt installeret Vista, så jeg tænker på om det kan være en forkert installation?
Er der en bestemt rækkefølge det skal være i?

Eller kan det være noget hardware der er gået i stykker?

Nogle gode gæt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-11 11:03

Citat
Nogle gode gæt?

Måske et modspørgsmål....

Hvorfor dog installere VISTA

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-11 11:18

hvor gammel er den? hvis den bare er lidt gammel så rens udluftningen. Skru bagbeklædningen og rens med vat pinde fejrn snavs.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-03-11 14:28

Er det en dell?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-03-11 15:03

Overhedning. Sæt den på en plade, som der blæses kold luft igennem.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 11-03-11 16:51

har du antivirus program?

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 12-03-11 10:44

Tak for alle jeres svar. Har ikke lige haft mulighed for at deltage før nu.
Men jeg prøver lige at rense den osv.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-03-11 11:46

Er det en dell, der er en del dell computere fra latitude serien og precision serien der har en dårlig GPU.

Kommentar
Fra : jonasABC

Dato : 09-06-11 13:14

cvb