/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
ikke dårligt..jay jay og sus
Fra : jolsen
Vist : 235 gange
3 point
Dato : 15-05-03 00:21

ja, jeg vil gerne vide hvordan i gør, og gerne detaljeret
hvis i gider!!

det tænder mig at i tænder på det, det er efterhånden ved at være en
lidenskab, men hunsk hænderne og blikket, meget vigtig
skriv endelig igen...er i modne eller ungmøer??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-05-03 08:15

Vel vil jeg ikkenikkenej!! Kommer dælme ikke dig ved! Basta!!

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-05-03 10:06

jolsen...lej en "spillefilm!"

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 15-05-03 10:47

Jolsen...

KØB Extra Bladet... slå op på nogle af de sidste sider... Der vil du finde en hel del numre der starter med 90... Ring til en af dem, Personen der tager telefonen, er nok end villig til at fortælle dig hvordan hun gør....

(Get a life)

Kommentar
Fra : jolsen

Dato : 15-05-03 13:27

fuld respekt for det....hej hej

Kommentar
Fra : Pierre_Larsen

Dato : 15-05-03 14:31

Det er ikke så meget HVORDAN, men HVOR LÆNGE.

Tag som en tommelfingerregel, at alt under 8 timer er sjusk !

Kommentar
Fra : jolsen

Dato : 15-05-03 23:26

noteret!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-05-03 00:23

synes du skal kikke på det tip der er kommet omkring debat om sexualitet..det kan du nok få mere glæde af end her!!
I al respekt
Sus