/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
intim hårfarvning
Fra : m13ark
Vist : 5919 gange
500 point
Dato : 10-03-11 14:09

er det kun kvinder der farver deres kønshår, eller har det også mænds interesse?

Kunne være sjovt at få en snak om det

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-03-11 14:32

Jeg har endnu til gode at møde en kvinde, som farver kussehårene.
Tror du ikke bare du har en for avanceret fantasi.

Moden er nærmere at fjerne behåringen, og så er der vel ingen grund til at farve.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-11 15:17

Mænd der troede at de havde fået fat i en ægte blondine kunne måske blive fristet til at foreslå kæresten en afbrintning

Men nej, som transor skriver er der nok ingen interesse fra nogen af kønnene, jeg er ihvertfald aldrig på nogen forummer stødt ind i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-03-11 16:10

Jeg kender mange damer der farvet håret på kussen. Men nu er det desværre blevet så populært at fjerne kusse hårene.
Jeg har til gode at se en fyr der farver hårene men det er mange der barberer dem af eller bare studser dem.
alimak

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-03-11 16:36

http://phure.dk/group.asp?group=113

Har ingen personlig erfaring.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 10-03-11 21:16

kussen ser noget mere spændende ud med lidt kulør, og der er nogen der mener det er nemmere at finde hullet, hvis der er hår omkring

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-03-11 20:45

hvad med dig Alimak...kunnedu tænke digat få lidt farve på dine pikhår??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-03-11 21:12

Nej det er ikke mig. men jeg studser hårene lidt. Damer kan ikke lige at få hår i munden
alimak

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-03-11 21:34

de får da ikke mere hår i munden hvis du farver dem. Er du til lidt lir??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-03-11 22:04

Hår i maden kan man komme ud for, men det er ulækkert hvis det smager af skosværte

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-03-11 22:18

alimak

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-03-11 07:06

smager hårfarve af skosværte???????. Du har da vist været for langt nede

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-03-11 08:31

Citat
smager hårfarve af skosværte

Det kunne være en panikhandling.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-03-11 22:41

luffe A ?????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 19-03-11 07:18

vil det sige, at emnet ikke har nogens interesse??

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 250 point
Dato : 30-03-11 01:45

Jeg har godt nok også tilgode at møde en farvet. Og nej - det kunne jeg heller ikke selv finde på - inkke engang at farve dem rød/hvid til landskamp....

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 01-04-11 07:28

det kunne da ellers være et flot syn, rød hvid dusk med dinglepik

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 04-04-11 07:32

Tak for svaret erling_l.