/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
automatisk genstart
Fra : lillelyst
Vist : 1007 gange
50 point
Dato : 10-03-11 09:33

Det sker at windows 7 automatisk genstarter efter en opdatering. Der kommer en popup meddelelse frem hvor der står at den genstarter om 10 minutter eller man kan udskyde det til senere, men........kan jeg ændre denne funktion og meddelelse i regedit? Hvordan?
Har været inde i kontrolpanel - system - planlæg opgaver - opgavestyring og er i tvivl om jeg kan gøre det herfra?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-03-11 09:40

Du kan ændre på om Windows automatisk skal installere opdateringer når de er tilgænglige. Du kan fx. lad Windows hente opdateringerne, men selv bestemme hvornår de skal installeres og på den måde slippe for den popup.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 10-03-11 09:50

How to Disable Windows 7 Auto Update Restart
http://www.ehow.com/how_5573302_disable-windows-auto-update-restart.html

Temorarily Disable Windows Update’s Automatic Reboot in Win7 or Vista
http://www.howtogeek.com/howto/uncategorized/temporarily-disable-windows-updates-automatic-reboot-in-vista/

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 11-03-11 03:08

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-11 09:31

Velbekomme