/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Udendørs overvågning
Fra : toyota34
Vist : 892 gange
200 point
Dato : 08-03-11 19:36

Har I nogen anbefalinger af firmaer der monterer udendørs kamera til private. Det skal helst være til en rimelig pris og let at have med at gøre.
Havde IP kamera i tankerne som skal kunne optage og sende sekvenser via mail.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-03-11 20:00

http://1tegration.dk/
altid seriøse

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 08-03-11 21:06

Hvad er billigt ?

Du får ikke et IP kamera under 4000,- kr med bare nogenlunde brugbare billeder, skal der være ordentlige billder koster et kamera 8000,- + en server (eller pc) hvor du kan lagre videoer.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-03-11 23:50

kontakt dem de har med garanti en installatør i nærhedden af dig http://amtronic.dk/

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 09-03-11 07:21

ferik - tak for dit input, jeg havde glemt at skrive det skulle være på Midt Sjælland
Thumlin - jeg skrev nu ikke billigt, jeg skrev rimeligt. (mange af dem der installerer til virksomheder er i den dyre ende - findes der nogen der har speciale i private)
Jeg ved godt at kameraene ligger i det prisleje. Jeg havde nu ikke forestillet en specifik server, jeg have forestillet at sekvensen blev smidt afsted til givne mailadresser og ikke lagres yderligere.
Rotw - jeg må forsøge at kontakte firmaet og høre hvem deres forhandlere er.

Accepteret svar
Fra : a_h

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-11 08:26

Hej prøv at ringe til

http://danskalarmsikring.dk/Index.php

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 09-03-11 09:07

Tak a_h, dem forsøger jeg at kontakte.

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 12-03-11 18:06

Tak for svaret a_h.