/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem blander sig i alt???
Fra : Franksp
Vist : 329 gange
10 point
Dato : 14-05-03 22:58

Nu kan jeg ikke lade være. Jeg er lidt i drillehumør i aften. Jeg håber ikke der er nogen der føler sig stødt. Det er absolut ikke meningen.

[citat]
Mine interesser er fortrinsvis dyr, natur o.lign. - men jeg skal jo være lærer, så jeg blander mig nok i alt!!!!
[/code]

Er der andre der synes, at nogle "erhvervsgrupper" blander sig mere end andre.

Ovennævnte citat, passer særdeles godt, i mit erhverv (skolelærere er tit meget besværlige at ha' som kunder) De har i mange år været, én af mine "antiversioner" sammen med arkitekter og ingeniører.
Mine kolleger har samme opfattelse. Da jeg så i 1994 blev gift, for anden gang med min nuværende kone, synes mine kolleger, det var var meget morsomt.
Jeg blev gift med en skolelærer. Jeg elsker hende stadig meget højt, men det er ganske vidst, "hun blander sig i alt".

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 20 point
Dato : 14-05-03 23:00

he he...på seminariet bliver vi advaret med, at folk ude i verden sikkert kommer til at hade os, fordi vi er sådan nogle emsige strigler, der skal og må have en mening om ALT!!
Da jeg så titlen på spørgsmålet tænkte jeg
MIG MIG MIG

!!!!
Og det var det!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 23:08

Sjovt nok, jeg fik samme tanke Christina..du har sgu en mening om alt og du henter gerne lange citater hjem*GG* Jeg tænker ofte...sig mig hvordan får du tid til andre ting??
Men du er hamrende sjov, og lyser i den grad op på Kandu, tak for det!!
Dit seneste indlæg som drevpsykolog, skraldgrinede jeg af i meget lang tid...FANTANOMASTISK!!!
Knus fra Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 23:10

he he..tak sus! Desværre "sylter" jeg ind i mellem det jeg i virkeligheden skulleburde lave, fodi jeg bruger for meget tid her...hm!
drevpsykologen!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 23:16

Gør som jeg..brug 1 eller 2 dage om ugen hvor du knokler som bare h... så kan du nemlig holde lidt mere fri de andre dage
...Og mellem os (hvisker) så siger jeg bare at jeg er hamrende træt og ikke orkede at lave noget den dag thi hi..(med normal stemme) det er nu heller ikke løgn..jeg er typisk Tyr..starter meget langsom..men er jeg først kommet i omdrejninger er jeg faktisk ikke til at stoppe igen
Nå..manden er gået iseng, og sidder liiige og får et glas rødvin, har været ude og optræde for første gang idag, med "vores" Gospelkor, på en musikhøjskole i Vestbirk...feeeedt, det gik sk...godt, så jeg er lidt høj Tænkte at et par glas rødvin kunne gøre det af med mig
Men bliver lige lidt endnu!!
Sus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-05-03 23:17

Hej Sus

Lige mine ord, om Christina

Venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 23:23

Tak for de pæne ord!
Mmmm...jeg ku osse godt drikke et glas rødvin...øv!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 23:27

Øv..har du ikke noget i huset?? Du får liige et af mig Værs´go!!
Og velbekomme øøh nu er jeg ved at være træt..kan ikke komme på mere ..fornuftigt at sige!!!
Natter fra mig, kan i sove sødt..og lige et indiansk citat:

" Må dine drømme hjælpe dig i vågen tilstand"

Synes det er meget smukt
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 23:32

hej sus..det er smukt.

Sov godt og tillykke med den vellykkede optræden.
heldigvis ses vi til sommer IRL til et par glas vin..

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-05-03 23:40

Christina, det er en skam du bor så langt væk, ellers ville jeg servere et rigtigt godt glas rødvin for dig, så du kunne høre englene synge.
Jeg husker stadig - og har gemt - alle de gode links du gav mig.
Jeg havde fødselsdag, d. 4. maj. Den holdt jeg på "Den Gamle Kro" i Odense. Her så jeg til min forbavselse, at de havde den rødvin jeg har eftersøgt "Nathanson Creek" på deres vinkort. Jeg fortalte den kvindelige tjener om mine forsøg på at finde denne vin, og om hvilke besværligheder jeg havde haft. Hun ville prøve at undersøge, hvor de fik den fra. Hun kom tilbage, kort tid efter og fortalte, at importøren var Excellent Wine. Jeg kontaktede den via mail, og spurgte, om de kunne oplyse en forhandler her i Odense. Det kunne de, men der var kun én, nemlig Slagter Levin på Hjallesevej.
Jeg kørte derud for at se hvad han havde. Jeg blev glædeligt overrasket. Han havde 5 forskellige rødvine bl.a. en med druen Merlot fra 1996. Den smager simpelthen Himmelsk, lige så smagfuld som et godt glas "portvin" (det var sådan et glas jeg ville servere for dig) 2 slags hvidvine og en rosé.

Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 23:45

Mmmmm, det lyder ellers godt! merlot er jo altid dejligt! (og portvin for den sags skyld!)
har boet i Odense en (kort) overgang, men det er længe siden! husker det som en rar by med flinke mennesker, hvad din vintjener jo også beviser! (ja..og du selv for den sags skyld!)
christina, der blander sig i alt og mere til!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-05-03 00:04

hm...gik ned og fandt en halvtrist flaske rødvin i skabet! Så nu har jeg taget mig et glas og er ved at blande mig i andre spørgsmål

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-05-03 00:35

blander mig liiiige!
Sus, hold dig fra ham der i sexualitet..han er såguda pervers!

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-05-03 03:33

Lærere er fandme trælse... Og det er netop fordi de blander sig i alt... imorgen spørge min mat. lære hvorfor jeg sidder og sover i hans time!!! og der er fordi jeg har andre interesser, såsom min puter og nettet. Det kan han helt sikkert ikke forstå, og så får jeg 03 el. 05 helt sikkert!!! men det betyder ikke at jeg er dårlig til tamt. el. andre fag, jeg har bare osse andre hobbyer end skolen...

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-05-03 08:12

Gomorgen!!

Ja jeg skal nok holde mig fra ham Christina ...Jeg har nu heller ikke tænkt mig at lære det han foreslår...uff, bare tanken, tror min mand er tilfreds med "min måde" ...tror egentlig han har set for mange pornofilm!!
Det var da godt at du fandt lidt rødvin i aftes..men tarvelig?? Køber du tarvelig rødvin? ...Jeg har lige købt gennem min vinmand (ka ikke huske hvordan man staver ...er det vincyper?? ) nej det er det vist ikke? 12 flasker til 70 kr. stykket, min mand sagde af jeg ruinerede os ...men den er dælme osse god...kan ikke huske liiiige nu hvad den hedder, det er vist for tidligt på morgenen endnu
Vil lige indskyde, plejer at købe rødvin til ca 30-40 kr flasken, de er udmærkede til dagligt synes jeg
Ellers har jeg sovet rigtig godt i nat og er frisk idag.
Er i friske?
Morgenknus
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-05-03 10:11

hej sus..ikke tarvelig, bare halvtrist... nogle min svigerfar havde hittet på bud i brugsen...bryder mig ikke om den, men det eneste jeg ellers kunne finde var mere eller mindre mystiske flasker vi har fået foræret..og når jeg bare lige skal have et enkelt glas orker jeg ikke at tage stilling til hvad det egentlig er..og om det er for dyrt, hvis jeg kun vil have et enkelt glas og den bliver rigtig træls af at ilte for længe!!!

dr Scooter..det er fint at have andre interesser end skolen, men der er nogle basale ting, der er ekstremt vigtige...fx stavning, for du kan ikke engang søge på nettet, hvis din stavning ikke er 100 % korrekt.

God dag.. skal have min mors kæreste med i skoven på hesten... første gang vi skal ride ud sammen..han har kun redet en måneds tid, så det bliver spændende!!!

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 15-05-03 10:18

Tak for svaret skingur.