/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvorfor???
Fra : Tonganeseren
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 07-03-11 17:51

Yeeehaaaaa! Fjolset kunne ikke lade være. Her er hans nyeste creation. Hvorfor kan han ikke holde snuden for sig selv - når han kender resultatet??

Derfor.
Fra : bb1 Vist : 48 gange
300 point
Dato : 07-03-11 11:38

--------------------------------------------------------------------------------
Luften er nok gået helt ud af HYLERNE. Det er i alle tilfælde påfaldende, hvor tavse de er blevet.
Det bekræfter jo kun, at deres dagsorden har været en anden end den de gav udtryk for. Da jeg gad at lege med.
Jeg har desværre ikke tid, så opfat ikke dette, som en opfordring. Det er kun endnu engang en konstatering.
D.L.S. HYLERNE tabte - TILLYKKE MED DET !!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-11 15:38

--------------------------------------------------------------------------------
Er en hyler ikke en sælunge der er blevet forladt af sine forældre?
Dem har vi da vist ikke mange af her på kandu??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-11 17:12

--------------------------------------------------------------------------------
Jo, men det er også en lille flok gale mennesker, som tidligere har ødelagt dette forum, med deres rabiate meninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-11 17:42

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
som tidligere har ødelagt dette forum

Har du så slet ingen at "snakke" med nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-11 17:43

--------------------------------------------------------------------------------
- Ubesvarede 1
- Besvarede 70
- Annullerede 73
- Slettede 0
Ialt 144

Betyder det noget

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-03-11 19:00

Her er én af bb1's virkelig gode og trofaste venner, som har gjort ham den ære at sætte ham i glas og ramme på sin hjemmeside - det er ikke mange forundt !!!

Specielt skal man lægge mærke til billedet hvor han siger farvel til en Mufflon som han egenhændigt har jaget i et safari-lignende raid på savannen på Djursland. Savannen er ca. 3 tdr. land, så man kan nok tænke hvor stor en udfordring der har ligget foran ham Men det passer jo fint, da han efter egne oplysninger er en dårlig skytte, trods sin egenskab af riffelinstruktør hos DJ - HURRA,HURRA.

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Øjenvidnet4
MULTI-X
Dråby

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-11 19:15

Denne introduktion kan man læse på Ballegaards hjemmeside. Jeg har hæftet mig ved næstsidste sætning i produktet. Hvad mener Ballegaard egentligt med "unaturlige årsager"?

"Jagt er en dejlig hobby, som jeg har beskæftiget mig med i 50 år. Jagt skal ikke forsvares, men opleves.
Jeg håber du må få glæde og inspiration af at bevæge dig en smule i mit jagtlige univers.
Som kursus-og jagtleder, Riffel-og hundeinstruktør, foredragsholder, forfatter samt flere tillidshverv i forskellige jagt lige organisationer. Hvilket har medført at har jeg mødt utrolig mange jægere, nogle er blevet mine venner, som jeg med glæde invitere til en jagt dag på min vidunderlige og misundelsesværdige jagt syd for Silkeborg. Andre er faldet af i svinget af både naturlige og unaturlige årsager.

For tiden er jeg indvalgt i Danmarks Jægerforbunds Kredsbestyrelse i Kreds 3."

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-11 20:16

Jeg var lige et smut ind og kigge på bb1 hjemmeside og skreg jeg da af grin, da jeg læste: "der er ikke flere ledige pladser til bukkejagten 2008......"

GODDAW DO.!

Hvem kender ikke denne sang.....

Oh yes, I'm the great pretender
Pretending I'm doing well
My need is such
I pretend too much
I'm lonely but no one can tell

Jeg har tilladt mig, at oversætte den til dansk.

OOOHHH jeg, har store dænder
Dænder som tygger så godt
Men mit behov er sovs
så jeg ik' i føden klovs
Jeg er ensom, som Santa Claus

HH.
Har solgt min 4x4
- og købt en ny brugt - som har samme navn som et par cowboybukser...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-11 20:43

Jeeps Wrabnglerudgave Limited - måske? Hvors tor er maskinen? Dejligt køretøj - gratulerer.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-03-11 07:56

Hvorfor??? - Det er en typisk reaktion fra en professionel psykopat. Når han ikke får opmærksomhed, hyler han...

Stouenberg
Multi-X
Neder Dråby

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 08-03-11 08:57

Stouenberg har helt ret !! Bent Ballegaard Knudsen er en superpsykopat som egentlig ikke fortjener nogen opmærksomhed overhovedet. At han har haft en vis indflydelse på debatten i jagtforummet hos kandu er dog facts, men hvor har vi moret os over denne tåbe ! Og han har været inspiration til mangt en kommentar, som ellers ikke ville være sagt - for mit eget vedkommende kan jeg sige, at havde det ikke været for BBK, havde jeg nok ikke deltaget i debatten, så lidt indflydelse har han da haft !!
Hele hensigten med seancen "mod" BBK er lykkedes til fulde, nemlig at få ham stoppet !! At han stadig fremkommer med et enkelt pip i ny og næ, fremhæver blot hans manglende intelligens - og med dét in mente kan man kun ønske DJ og alle dens medlemmer rigtig god vind fremover - I får brug for den !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Grenaa Strand

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-03-11 14:49

"Kommentar
Fra : bb1
Dato : 08-03-11 12:12
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det er jo også det jeg mener, men læs hylernes egen tråd, hvor de på forhånd har udelukket min person..

Der skulle ikke meget til før de begyndte at HYLE igen.. Det er hvad jeg mener med unaturlige årsager. Det er unaturligt at hyle straks man bliver konfronteret med sandheden...."
-------------------------------------------

Nu flæber abekatten igen - der er nogen der har formastet sig til at udelukke ham igen - lille Balle, det biviser du lige ved navns nævnelse med, hvem der har udelukket dig !!!
Hvordan kan du tale med om at det er unaturligt at hyle straks man bliver konfronteret med sandheden - ordet sandhed kender du åbenbart, men en sand lystløgner som dig kender ikke betydningen af ordet !!
Har du forresten givet denne Carsten eller Karsten en undskyldning for din "fejltagelse" i sagen om forvekslingen med undertegnede ??
Nå nej, så meget mandfolk er du nok ikke, dit lille skvat - en sand tøsedreng er og har du altid været, og det forandrer sig nok ikke synderligt

Øjenvidnet4
MULTI-X
Skovstrup Enge

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-03-11 15:39

Ballekløveren blacklistede mig for cirka to år siden, og jeg har derfor blacklistet ham - til han skvatter om.
Nemlig. Jæ ve ik`ha`hans snavs i mine tråde.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-03-11 15:56

- man kan tydeligt se at psykopat Ballespreders korrekturlæser er vendt tilbage fra Skodsborg Kur & badehotel. Det tager hårdt på helbredet at være i selskab med den store Muflondræber, så mon ikke vedkommende har anskaffet sig et klippekort?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-03-11 17:14

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-03-11 08:03

Hvorfor????????? Derfor!!!!!!!!!!!!

Ballegrisen lever bedst i sit eget lille sølehul, men der skal hele tiden tilføres nyt smadder og fnidder for at holde liv i " det for tiden nye medlem af kreds 3 " ( der er nu intet nyt om hans påstand ), måske er det endnu et " fåret " tiltag fra Ballestønneren.
Kan vi bukke en tid hos dig til bukkejagten 1 2011, det var jo kun i 2008 du havde udsolgt på slagteriet
svaret er elementært på dit indlæg Hvorfor, ? nemlig Derfor

Hip
BW

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-03-11 21:36

Tak for svaret Provsten1, og tillykke med POINGENE.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 10-03-11 06:49

Kære Tonganeser.

Mange tak for poingene - det er sandelig got vi ikke behøver at bivise noget for at få ret i forbindelse med lille dumme B B Knudsen (ikke BB King)

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Hove