/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Derfor.
Fra : bb1
Vist : 781 gange
300 point
Dato : 07-03-11 11:38

Luften er nok gået helt ud af HYLERNE. Det er i alle tilfælde påfaldende, hvor tavse de er blevet.
Det bekræfter jo kun, at deres dagsorden har været en anden end den de gav udtryk for. Da jeg gad at lege med.
Jeg har desværre ikke tid, så opfat ikke dette, som en opfordring. Det er kun endnu engang en konstatering.
D.L.S. HYLERNE tabte - TILLYKKE MED DET !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-11 15:38

Er en hyler ikke en sælunge der er blevet forladt af sine forældre?
Dem har vi da vist ikke mange af her på kandu??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-11 17:12

Jo, men det er også en lille flok gale mennesker, som tidligere har ødelagt dette forum, med deres rabiate meninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-11 17:42

Citat
som tidligere har ødelagt dette forum

Har du så slet ingen at "snakke" med nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-11 17:43

- Ubesvarede 1
- Besvarede 70
- Annullerede 73
- Slettede 0
Ialt 144

Betyder det noget

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-11 20:57

Helt ærlig! (= en brugt bil forhandlers motto) ville jeg da nok opfatte dette som en provokation:

Citat
Luften er nok gået helt ud af HYLERNE. Det er i alle tilfælde påfaldende, hvor tavse de er blevet.
Det bekræfter jo kun, at deres dagsorden har været en anden end den de gav udtryk for. Da jeg gad at lege med.
Jeg har desværre ikke tid, så opfat ikke dette, som en opfordring. Det er kun endnu engang en konstatering.
D.L.S. HYLERNE tabte - TILLYKKE MED DET !!!!!!!!!

Så på den sympatiske tabel,er du altså for nedadgående.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-03-11 10:02

Jamen Bent, du ser da meget sympatisk ud.
Og jeg tror min Debbie kunne lære meget af din søde jagthund...

Hvorfor alt det jagt hyleri?

Kandu er et forum hvor man hjælper hinanden...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-03-11 12:12

Ja, det er jo også det jeg mener, men læs hylernes egen tråd, hvor de på forhånd har udelukket min person..

Der skulle ikke meget til før de begyndte at HYLE igen.. Det er hvad jeg mener med unaturlige årsager. Det er unaturligt at hyle straks man bliver konfronteret med sandheden....

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 300 point
Dato : 08-03-11 12:15

Jeg ved ikke hvem Hylerne er og jeg er også ligeglad hvis det ikke er Sælunger.

Her på kandu hjælper man hinanden, man sviner ikke hinanden til...

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 09-03-11 07:06

Tak for svaret svendgiversen.

Blot en skam, at du først kommer med det nu efter at HYLERNE har svinet mig til i årevis og fortsætter med det

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-03-11 10:13

Tak, og glem Hylerne...

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 10-03-11 06:59

Undskylt mig bb1 - du er så fuldt af løgn så mand dårli kan tro det

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-11 08:04

Skælvertamp - det kræver hvis en nærmere forklaring?????

Jeg kan jo også skrive: Du er dum! - og det er ikke engang løgen. Når du kan skrive sådan noget pjat...

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 10-03-11 17:10

Du har sel bet om at bli svinet til med de usanhedr du har spret gennem mang år mod dem du ikk kan li. du udbreder dig gern om alle emnr selom du ikk har forstan på ret megt. ligeleds stavr du lisså en tompe - det gøre jeg oss men det skyls sygdom. hvis du oss givr det skyl så må det vær sinsyg.

Einar Skjælvertamp