/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
PayPall
Fra : nomore
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 04-03-11 20:35

Hvis jeg laver en betaling VIA PP (gennem MasterCard), hvor der står penge på =
altså min PayPall, (ikke det fulde beløb jeg ønsker at overføre)
hæver de så det beløb, der står på PP før de hæver af mit Masterkort,
Eller tager de hele beløbet fra Master kortet, og lader mit beløb, som står
i forvejen være = er helt med på den, eller skal jeg indbetale direkte
til PayPall og sende penge fra den konto.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 20:36

Citat
er helt med på den

er ikke helt med på den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-11 20:38

Enten betaler du med Master eller også gør du IKKE - du kan ikke delbetale EET BELØB fra 2 konto

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 20:51

Citat
du kan ikke delbetale EET BELØB fra 2 konto

Har DU problemer med at LÆSE,

ELLER`s må du gerne spørge, for at være sikker på du egentligt kan svare på
et eller andet, du sikkert har MEGET forstand på..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-11 21:01

Citat
Har DU problemer med at LÆSE,

Kunne det tænkes DU har besvær med at forklare dig

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 21:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål