/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Benzin misbrug - km/L
Fra : nomore
Vist : 487 gange
20 point
Dato : 04-03-11 20:23

Hvor meget spiller hængende bremser ind på benzin økonomien

Tænker på
1* let til svært hængende = den kører normalt men piver/hyler.
2* den stopper af sig selv på 100 meter ved 80 km/t uden gas +
>>meget varme belægninger/ skiver.

ellers plejer den at rende 20 pr/l

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-11 20:42

Benzinen er sgu da det MINDSTE problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-11 20:43

Men den er billigere i drift med hængende bremser, da du SLET IKKE bør køre

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 20:49

Citat
Men den er billigere i drift med hængende bremser, da du SLET IKKE bør køre

Fuck da dig, og dine Xtra profiler herinde.

Jeg tvivler stadig på DU eller andre kender mig = SÅ PIS Offffffffffffffffffff / igen

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore

Dato : 04-03-11 21:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål