/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvordan laver jeg sus på min guitar??
Fra : AndersT
Vist : 313 gange
30 point
Dato : 14-05-03 19:20

hejsa allesamn... jeg vil rigtig gerne vide hvordan man finder ud af, hvordan man laver en sus på en guitar...
jeg ser i mange sange som jeg vil spille at der f.eks. bare står Dsus, Fsus, Gsus osv... Det er meget irriterende ikke at kunne spille dem... jeg kan godt spille sus4, sus2, dim, aug og alt det der...
Kan bare ikke spille kun sus..
jeg ved godt det lyder lidt nybegynderagtigt... men jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor det står.. er det bare noget man gætter sig til eller hvad??

jeg håber virkeligt der er en der kunne tænke sig at hjælpe mig??

Mvh Anders

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 40 point
Dato : 14-05-03 20:45
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-03 20:51

Hvis du vil finde mere:
http://www.google.com/ >søg sider på dansk>avanceret søgning>med alle ordene>
skriv = guitar sus >google søgning> så finder du meget
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : AndersT

Dato : 14-05-03 23:51

Tak for svaret emesen.