/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kageordning
Fra : vandborg88
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 02-03-11 14:20

Hej alle..

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!

Jeg spiller håndbold i en klub, hvor vi har en kageordning. Jeg fik vores bamse efter sidste kamp, og skal nu bage - Problemet er bare at jeg har min venstre arm i gips!!

De andre har tilbudt at bage for mig, men jeg er så stædig at jeg ikke vil lade dem.. Idéen med sodavand og slikposer er brugt tidligere, så er der nogle derude, som sidder med en fremragende idé??? Is fungerer ikke, da jeg skal bruge 45 min på transport..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-11 14:34

Det må da næsten blive købte fastelavnsboller

Go' bedring

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-03-11 15:03

En sandkage af en slag kan Du da altid røre sammen............den slår ikke gipsen i hårdhed

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 02-03-11 17:00

Jamen du kan da hverken spille håndbold eller bage med den ene arm i gips

Men når det nu er et sportshold - hvad så med den sunde udgave ?
- køb en masse lækkert frugt, nødder, muslibars, æble/appelsin juice.............

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-11 17:23

Flødeboller gør altid lykke. Og så feder de ikke retmeget.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-03-11 18:04

Køb et eller to lækre franskbrød- få bageren til at skære dem i skiver og tag nutella og bananer med.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-03-11 18:27

Køb færdige kager hos bageren?

Kommentar
Fra : vandborg88

Dato : 03-03-11 13:15

tak for jeres forslag :) Er hoppet på fastelavnsbollerne