/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Shellac i stedet for almindelig neglak
Fra : malmin
Vist : 6631 gange
200 point
Dato : 02-03-11 13:51

Jeg har forsøgt at finde et sted hvor man kan købe udstyr til til hjemmebrug af shellac - altså lampe og neglelak, men jeg kan kun finde de steder hvor de sælger til professionelle.

Måske nogle af jer dygtige pc-brugere kan finde et sted, hvor det er muligt at købe sådan noget.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : kj

Dato : 02-03-11 13:57

Har du prøvet her

www.linolie123.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-03-11 13:58
Kommentar
Fra : malmin

Dato : 02-03-11 14:58

Hej kj og Stouenberg.

Tak fordi i vil hjælpe mig, men det er neglelak jeg søger. (Typisk at jeg skrev neglak i overskriften)

Shellac til negle er en fusion mellem gele og neglelak og det tørrer under en lampe der udsender uv-lys

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 200 point
Dato : 02-03-11 16:23

Det må være ShellacTM du mener???.... Hvis man søger på "køb ShellacTM" på dansk er denne side den eneste der kommer frem....
http://www.stineshudpleje.dk/group.asp?group=176

Du kan købe det på amazon.com
http://www.amazon.com/VOGUE-PRO-ACRYLIC-SHELLAC-Technology/dp/B004D4OXT8

Ellers må du søge rundt på dette links
http://www.google.dk/images?hl=da&q=bye%20ShellacTM&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1360&bih=560

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 05-03-11 15:40

Tak fordi du har brugt tid p at hjælpe mig.

Det sidste links er det mest brugbare, når man gerne vil ordne neglene selv med shellac, for det almindelig shellak, som man kan købe i et byggemarked, vil nok ikke se så kønt ud på neglene

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : Annisøs

Dato : 05-09-12 11:17

Inde på vippen.dk kan du købe IBD´s svar på Shellac- det hedder Gel Polish og fungere på samme måde som shellac. Det er der jeg har købt mine :) og du kan også købe en god lampe til dem derinde. :)