/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
privat firma til hjemmepleje
Fra : Annela
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 02-03-11 13:08

hej
er der nogen der har private erfaringer med private firma til varetagelse af hjemmepleje af handicappet især tænker jeg på PPældreservice og tryghesplejen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-11 21:36

Jeg ved at vi her i kommunen kan vælge om vi vil have hjælp fra hjemmeplejen eller et privat firma.

Og jeg har hørt fra nogle ældre der har valgt privat firma fordi det der, er det samme menneske som kommer mens det hos kommunen er forskellige.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-03-11 17:55
Kommentar
Fra : Annela

Dato : 06-03-11 13:24

er dervirkeligt ikke nogen der har personlige erfaringer

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-11 17:27

Jo min mor fik hjælp af kommunens hjemmehjælper, men de kom som vinden blæste, så hun valgte en privat, og de kom som de skulle. Kommunerne kunne lære noget af de private.