/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Outlook til mobil med Android
Fra : hjerterum
Vist : 3283 gange
100 point
Dato : 01-03-11 13:57

Hej jeg tænker på at købe en Samsung Galaxy s den nye når den kommer ( SPØRGSMÅL ) vil jeg kunne overføre alle mine kontakter og kalender som jeg har i Outlook, jeg er meget glad for Outlook og vil beholde dette, er det muligt.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-11 14:05

Ja det kan du sagtens, jeg kan desværre bare ikke beskrive hvordan da jeg ikke selv har en android mobil.

Men prøv og følge med i denne her tråd:
http://www.talkandroid.com/android-forums/galaxy-s-captivate-epic-4g-fascinate-vibrant/8514-how-do-i-sync-outlook-contacts-android.html

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-03-11 17:23

Ja du kan sagtens køre outlook i Android.

Hvis du får problemer med opsætning er der massere af hjælp og hente her http://androidforum.dk/

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 01-03-11 19:33

Der er flere måder at synce Outlook med Android. Den bedste måde er at synce dine Outlook- kontakter/kalender med Gmail (du behøver ikke at benytte gmail'en til andet) - din Android vil hermed automatisk synce sin kalender/kontakter med gmail "on the fly" og uden brug af kabler.
Jeg benytter selv et Outlook-plug-in, der hedder GSyncIt - http://www.daveswebsite.com/software/gsync/ det koster godtnok $20 - men det er alle pengene værd (dog kan man teste det, inden man betaler)
Men ellers prøv at google lidt, der findes også freeware der kan gøre det.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 02-03-11 19:31

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-03-11 20:03

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.