/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan man fjerne Operatør-skriften ?
Fra : Existence23
Vist : 192 gange
10 point
Dato : 14-05-03 18:08

Jeg har lige erhvervet mig en 3510i hvilket er ok.... jeg er bare lidt "harm" over at man ikke kan se hele billeder på baggrunden... Grundet Operatør-Skriften... Evt. Telia Dk. Kan man fjerne denne, uden at smide et logo ind, for det ville jo også dække for bagrundsbilledet ! *S*

Mange på forhånd tak..

Jess Pedersen

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 14-05-03 18:33

Vælg: "Menu" -> "Indstillinger" -> "Displayindstillinger" -> "Operatørlogo"

Så kan du slå det fra

mvh/HJP

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 14-05-03 18:38

Hej Jess

Hjælper det på din telefon?

Jeg har prøvet på min - og der står operatørlogoet allerede som slået fra

Maj-Britt

Kommentar
Fra : tla

Dato : 15-05-03 13:27

Hej Jess,

Det kan ikke lade sig gøre! I hvert fald ikke umiddelbart...

Det hjp1974 skriver om, er hvis du har et logo i din telefon hentet fra diverse tjenester eller hvis du selv har lagt det i. Det vil i givet fald ligge ovenpå dit baggrundsbillede i stedet for TELIA.DK (eller hvad der nu står).

Det nærmeste du kommer at få TELIA.DK væk er at lave operatørlogo, hvor der ikke er noget i (eller måske en enkelt lille prik, som ikke kan ses alligevel). Det kan så aktiveres i den menu, som hjp1974 skriver om.

Dermed er TELIA.DK alligevel væk!!!!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 15-05-03 15:53

Prøv dette:
http://www.12send.dk/main.asp?DC=forsiden&pageref=forsiden

Midt på siden står der: Man kan jo ikke se skoven for bare træer! Herunder står der, hvordan man gør.

eller:

http://www.xgryde.dk/pictures.htm

Kommentar
Fra : paddington33

Dato : 17-05-03 17:44

på din wap grår du indpå xgryde.dk/wap.wml vælger den der hedder misc. og vælger blank logo.. og igen blank.. så henter du et blankt logo.. skide smart.. og er næsten gratis