/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
open office
Fra : js270630
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 28-02-11 13:41

Jeg har besluttet mig for at installere Open Office. Jeg fandt adressen og startede installationen, og det gik tilsyneladende godt nok. Indtil programmet var kørt - da viste det sig, at der ikke var installeret noget. Nu spørger jeg: er der noget i systemet (Windows 7) som blokerer? Jeg tænker på noget sikkerhedsmæssigt, som man måske skal slå fra, mens processen kører. Nogen her må have været ude for det samme! På forhånd tak.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 28-02-11 13:55

du er vel ikke kommet til at lukke en af de små mærkesedler med at du skal godkende en instalation, prøv igen ville jeg sige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-11 13:59

DET burde køre automatisk hvis du ikke selv stopper det

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-02-11 14:04

Mon ikke der er en fejl 40 der er kommet ind i mellem. Kør installationen igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-11 15:52

Har du husket at højre klikke og klikke på Kør som administrator da du installerede? Jeg havde ingen problemer med at installere Open Office da jeg installerede på en windows 7 Home Premium

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 28-02-11 21:21

Nu er Windows og OO jo ikke de bedste venner Men selvfølgelig skal det virke.

Tag skridtet fuldt ud og installer en Linux distribution. Så får du også OpenOffice pakken med i købet !

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-11 10:01

Du skal vel starte med at godkende at du installere programmet?

Lige efter du har startet installationen kommer windows frem og spørger om du vil godkende "bla bla" at lave ændringer eller lignende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-11 10:56

Citat
Nu er Windows og OO jo ikke de bedste venner

Vrøvl...

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 06-03-11 14:08

Citat
Vrøvl...

Nå ok, så er det derfor Office pakken også fås til Linux.
Eller hvordan er det lige det er...

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 06-03-11 14:09

MS Office altså. Og glem alt om Wine-roderiet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-03-11 15:17

pedroso, tror du kommer med konklusioner du selv har taget, bare fordi MS-offoce kommer til linux gør ikke open office til et produkt som ikke bør bruges. MS-office kommer jo også til mac, lige som open office gør. Open office er et godt produkt, men som MS-office bruge, både privat og arbejde, som vælger jeg den til hver en tid. Og specielt også når jeg har exchange server.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-03-11 11:49

Er problemet ikke løst endnu?

Godkendelse af svar
Fra : js270630

Dato : 15-03-11 17:41

Tak for svaret snaptil.