/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
GSXR 250 Renovering?
Fra : NetMechanic
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 14-05-03 17:49

Jeg har hørt så meget om at GSXR 250 nok skal have en hoved renovering af motoren ved de 50.000 ca, og at flere der har købt en sådan model med et "højt" km tal kort efter skulle have denne hovedrenovering...Mit spørgsmål går på..
HVAD er det helt præcist de gør ved den renovering? Hvad udskifter/optimerer/blaah blaah osv?

Og hvad er prisen? Måske nogen her der HAR fået lavet dene renov. eller nogen der bare er kloge på det :) ?

Kommentar
Fra : NJOY2

Dato : 19-09-03 14:00

En hovedrenovering, er vel en adskillelse af motoren, med efterfølgende ophoning af cylinderne, evt skift at stempler og ringe, gennemgang af ventiljusteringen, og skift af knastkæde, og selvfølgelig skift af div. pakninger og olie velsagtens.
Ved ikke præcist om det er det de gør, men det er i hvert fald et godt bud poå det

Min har gået lidt over 80.000 km, og jeg har lige indstilelt ventiler, og fået honet cylinderne og skiftet stempelringe.. den køre som en drøm