/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office pakken 2003
Fra : jansler
Vist : 1597 gange
200 point
Dato : 28-02-11 09:13

Hej

Jeg var sidste år så heldig at få hjælp med et link til MS Office 2003 pakken. Nu har jeg skiftet computer og fået slettet linket til den gratis udgave af programmet.

Er der en som kan hjælpe mig med et link? Det skal være den danske udgave.

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-02-11 09:22

Microsoft Office findes ikke gratis, heller ikke de ældre versioner.

Det her er gratis.
http://openoffice.dk/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-02-11 09:25
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-02-11 09:27
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-02-11 09:39
Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 28-02-11 09:53

Hvr tit skifter du computer?

Citat
Hej

Jeg har fået en ny computer og bruger Microsoft Office Udgave til hjemme 2003. Der er 3 licenser og jeg har brugt dem alle tre. Jeg troede, at jeg kunne overfør den ene fra min skrottede computer, men det viser sig, at det 'sætter' sig på bundkortet.

Er der måske en blandt jer om ikke bruger den lille office udgave mere, som jeg kan købe? Der behøver kun at være en licens tilbage.

De bedste hilsner
Jansler

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 28-02-11 10:05

Hej igen

Der kom lige en kop kaffe forbi

Grunden til at jeg spørger om en 'gratis' udgave, er at den studenterudgave, som jeg har købt, har jeg brugt licenserne. Sidste gang, var jeg så heldig, at der var flere som ville hjælpe og jeg fik blandt andet tilsendt et link, så jeg kunne downloade. Det var jeg meget taknemmelig for.

Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-11 10:15

Er det denne tråd
http://www.kandu.dk/Spg146462.aspx

Link fik du tilsendt i privat indlæg (PM)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 01-03-11 13:22

Er der gået kaffe i den igen?

sendte dig en pm i går, har du set den?

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 01-03-11 16:23

Klaudi - Tusinde tak for hjælpen.

Rigtig god aften
Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-03-11 16:24

Velbekomme