/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hvilken film er det?
Fra : Caaasper
Vist : 1014 gange
100 point
Dato : 27-02-11 19:56

det er en film hvor der er en person der bryder ind i et hus, faderen i huset, tager så et baseballbat, og løber efter ham indbrudstyven, hvor han slår indbrudstyven i baghovedet udenforan hans hus. Indbrudstyven dør, og faderen kommer så i fængsel. I fængslet bliver han så mere og mere volddig, begynder at deltage i slåskampe i gården. Han bor med en stor mand i en celle, som så redder ham fra et slagsmål, men ham den store vil bare holde lav profil.
det er sådan lige det eg kan huske, nogen der ved hvad filmen hedder?

Mvh Casper

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-11 20:54

Det lyder som en amerikansk film!
Men jeg kan ikke lige komme på et navn. Kan du komme med flere oplysninger?

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 27-02-11 20:57

det er det også.
efter sådan lige hvad jeg kan huske, så er der nogle kampe mellem fangerne inde i fængslet, som der bliver filmet og sendt i tv. er ikke sikker på det, fordi jeg ved ikke om jeg blander den med death race. men mener de bliver sendt ud i tvet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-11 21:05

Spiller Clint Eastwood med i den?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 27-02-11 21:12

Kan det være en film med Jean Claude Van Damme

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-11 21:19

Prøv at se nogle af disse klip http://www.youtube.com/watch?v=aOIJtS4gbaY

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-11 21:30

Var det ikke en serie?

Accepteret svar
Fra : Maksimus

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-11 04:53

Ja det er den her film:

http://www.imdb.com/title/tt1117385/

God film.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 28-02-11 19:14
Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 28-02-11 23:21

Maksimus du får pointene fordi du kom først med svaret. men alle, tusinde tak for hjælpen, har virkelig ledt lang tid efter den film!

Godkendelse af svar
Fra : Caaasper

Dato : 28-02-11 23:21

Tak for svaret Maksimus. Og tak til jer andre