/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Bogmærker Firefox
Fra : miniclaus
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 27-02-11 14:04

Hvordan kopierer jeg nemmest mine bogmærker fra Firefox ????

Jeg står foran en formatering af min XP-installation, og vil gerne bevare mine bogmærker (der er jo mange)

Jeg kan kun starte i fejlsikret tilstand, hvis det altså har nogen indflydelse..

På forhånd tak for svaret..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-11 14:14

Hvis du kan starte FF så gør det og vælg Bogmærker > Arranger fra menuen
i vinduet der åbner vælger du Funktioner > Eksporter HTML

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-02-11 14:15
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-02-11 14:16

Tryk 'Ctrl+Shift+B' i firefox i dcet nye vindue vælger du 'Funktioner' og der vælger du den funktion der passer dig bedst.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-02-11 14:17

du går op i bookmarks/ bogmærker - show all bookmarks / vis alle bogmærker og så siger det næsten sig selv import and backop / ved ikke hva det hedder i den danske udgave det der er skrivet er ren gæt

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-02-11 14:17

i var skam ligt hurtiger end mig ^^^^

Godkendelse af svar
Fra : miniclaus

Dato : 27-02-11 14:36

Tak for svaret Klaudi.

Bogmærkerne er nu sikret på USB-stikket..

Også tak til jer andre..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-02-11 14:54

Damn, der var du sgu' hurtigst klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-02-11 15:00

Velbekomme