/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Worldcraft?
Fra : Steffansteffan
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 14-05-03 16:40

davs

jeg ahr lige lavet et map i worldcraft 3,3

men jeg kan ikke gennem mappet i cs. Når jeg klikker på Filer > Run > GO så skriver den dette.

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "F:\Sierra\Half-Life"

** Executing...
** Command: C:\Programmer\Worldcraft\qcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s.map

************ ERROR ************
Token too large on line 6

** Executing...
** Command: C:\Programmer\Worldcraft\qbsp2.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
Can't open c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s.p0

** Executing...
** Command: C:\Programmer\Worldcraft\vis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
1 thread(s)

************ ERROR ************
Error opening c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: C:\Programmer\Worldcraft\qrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s"

qrad.exe v 1.5 (Apr 6 2000)
----- Radiosity ----
1 threads
[Reading texlights from 'C:\Programmer\Worldcraft\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'C:\Programmer\Worldcraft\lights.rad']

************ ERROR ************
Error opening c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\steffan\skrivebord\s.bsp" "F:\Sierra\Half-Life\cstrike\maps\s.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Den angivne fil blev ikke fundet."

Hvad skal jeg gøre ved dette for hvad er det den ikke kan finde??

/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-03 21:15

Token too large on line 6
Det er vel dit fil-navn som er for langt.
Hvis du lægger dine dokumenter på D:\dokumenter (bliver navnet kortere) altså hvis du har et D: drev
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-03 17:49

Worldcraft laver nogle gange fejl når der er brugt mellemrum i stien
DAMW men det er ikke det eneste program der gør det

mvh
Phylock`

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-02-07 18:05

Tak for svaret Phylock.