/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En dansk musik gruppe ved navn Sweetboys
Fra : thoustrup
Vist : 955 gange
100 point
Dato : 25-02-11 23:49

I 90’erne købte jeg en Cd med nogle helt unge drenge der spillede god punk musik, det var tre drenge, og de kaldte sig Sweetboys, nu har jeg mistet Cd’en og jeg kan ikke finde dem på nettet. Er der nogle af jer der kan give mig oplysninger om dette drenge band.
mvh
Thoustrup

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-02-11 10:32

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 26-02-11 11:08

Til nomore
Det var helt forkert, det jeg leder efter er 3 drenge i 10 til 12 års alderen, det spillede punk i bedste Sex-pistols stil.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-02-11 11:14

Tænkte jeg nok.
Men hvor købte du den cd i sin tid, der er ikke meget at gå efter på Google
Citat
Stjerner der floppede? - Side 3 - Jubii Debatforum - 11.27
Sweet Boys tror jeg de hed. Et dansk pop-punk band som lavede numre som "I don't wanna go to the hospital" eller hvad den hed. ...

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 26-02-11 11:18

Den side der har jeg også fundet, men blev ikke klogere, men jeg og min søn var vilde med dem, det var dem der startede min søns interesse i hård musik, i dag spiller han i et Heavy metal band. Hvor jeg købte Cd'er er uvist

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-02-11 11:26

Kan desværre ikke hjælpe, de sider jeg har været på, kender ikke gruppen
i deres søgemaskiner.
Men hvis? de har været på tv/ radio, så skulle der være en chance,
hvis du ringer til dem, de har altid en kopi liggende i deres gemmer.

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 27-03-11 20:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål