/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Tv2 Sputnik på min iPhone 4
Fra : Mille1133
Vist : 2610 gange
40 point
Dato : 24-02-11 10:06

Jeg har lidt problemer med Tv2 Sputnik på min iPhone 4
Først så logger jeg naturligvis ind på min konto
Vil jeg eks se Lærkevej. Så spørger Ip4 om jeg vil installere Ms Silverlight
Enten for win eller mac.
Vælger selvfølgelig Silverlight for Mac.
Men så hopper kæden af.
Jeg får en dialogboks hvor der står " Overførsel Mislykkes, Safari kan ikke
hente dette arkiv"
Har naturligvis iPhonen sat til at have fuls adgang til mit trådløse netværk

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 24-02-11 11:10

En iPhone er ikke en Mac. Du kan ikke regne med at kunne hente installationsarkiver og køre Silverlight på iPhone.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-02-11 12:57

Kan du ikke lade være med at bruge silverlight?? findes der ikke en anden afspiller du kan bruge istedet???

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 20 point
Dato : 24-02-11 13:07

Jeg kan se du har skrevet en del gange på nettet angående emnet.
Prøv at finde jailbreak og så silverlight. Så lykkes det måske for dig.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 25-02-11 19:45

Mærkeligt. Jeg skulle installere noget til min, da jeg købte mit abonnement.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 25-02-11 19:46

Kan det være fordi du går ind via safari og ikke via den app der er meningen?
Eller er det en fornærmelse mod din intelligens?

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 28-02-11 10:31

Hvor ser du den app Kartoffel88

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 01-03-11 16:35

Tak for svaret snaptil.