/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Spild af tid.
Fra : nomore
Vist : 884 gange
200 point
Dato : 23-02-11 23:08

For mange år siden, elskede jeg at se en MOVIE på DR
og andre sagde til mig = **spild af tid**
OK.
Jeg laver ikke bungy/ faldskærms _ JUMP, ikke sikker på tiden kan holde, til mig
Købte en PC, samme svar
Hvad spilder DU tiden med?
Motionere du, eller laver du andre ?
store muskel=øvelser med tangenterne/ PC
--
Borset fra at LÆSE dette/ tiden, som er så dyrebar.
Er det ikke op til en selv, hvad man syntes TIDEN er VÆRD..?

Hvad er din TID VÆRD..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-02-11 23:10

Alvorlige svar? kan jeg sikkert godt tåle...
i et passende ordvalg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-02-11 23:10

Alt ANDET er særdeles velkommen´t

Accepteret svar
Fra : Maksimus

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-11 00:10

Jeg tager billeder når jeg vil og ellers surfer jeg konstant rundt overalt på nettet og læser nyheder. Mest på New York Times og the Guardian og ellers Information, Politiken, Berlingske, Modkraft osv.

På youtube ser jeg alt muligt blandet, men stort set ikke noget musik overhovedet.
Jeg bruger ofte Googlemaps og Earthcam og drømmer mig langt væk, f.eks til USA.

Ja jeg kan nærmest surfe nettet i dagevis uden af kede mig.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 24-02-11 06:41

Tak for svaret Maksimus.

For din TID........

Citat
surfe nettet i dagevis uden af kede mig.

Tja: det kan jo gå ehn og blive en HOBBY/ tidsfordriv _________spild af ???
At sidde herinde og....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-11 14:41

Hov! Det var en hurtig lukning....

Det er da et godt emne - vi kan alle trænge til at tænke lidt over, hvad vi egentlig bruger tiden til - og at tiden er folks eget ansvar. Den kan andre ikke bestemme over, selvom de ofte gerne vil...

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 24-02-11 15:53

Tak for point. Ja det var en hurtig lukning. Ville godt have set hvad andre bedrev tiden med
Men ja, andre kan da ikke være rådgivere for hvad der er spild af tid og hvad der ikke er.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 24-02-11 15:54

Fjernsyn om aftenen er for mig spild af tid. Kun lige inden jeg skal sove kan jeg finde på at de en film. Ellers kører der konstant nyheder i tv hvis det er tændt.