/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
google end user license agreement
Fra : nilsen
Vist : 838 gange
200 point
Dato : 22-02-11 19:59

Jeg motager følgende fejlmelding ved opstart af min pc

Dette program kan ikke vise websiden
Mest sandsynligvis årsager:
1 Du har ikke forbindelse til internettet. (hilket jeg imidlertid har)
2 Webstedet har tekniske problemer. (hvilket web sted?)
3 det er muligvis en slåfejl i adressen (jeg har ikke slået nogen adresse)

Derefter kommer det flere forslag jeg kan forsøge.
Det mærkelige er at jeg ikke kan lukke ned fejlmeldingn.
Jeg må logge av og på igen, derefter sker det ikke mer før næste gang jeg starter min pc.

Dette er en irriterende fejlmelding som jeg gerne ville blive af med,
nogen som kan hjælpe??
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-11 21:03

Har du tjekket i din opstart, f.eks. med ccleaner,
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Når det er startet kan du klikke på Værktøjskassen, klikke på Opstart, der kan du se hvad som starter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-11 21:05

Står dette i fejlmelding? google end user license agreement

så kig efter noget med google...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-11 22:03

Hvis du har sat den til autostart af en browser, er det måske fordi din internetforbindelse ikke er helt klar endnu.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 23-02-11 15:18

gd
Efter mange forsøg, fant jeg frem til et program jeg fornyligen indstallerede efter anbefaling af Komupter for alle.
Programmet som efter sigende skal sette farten op på din pc, og fjerne unødvendig forsinkelse af opstarten heder
SOLUTO
Den fremskaffede omhandlede irriterende fejl.
Jeg har afindstalleret programmet, og nu fungerer alt perfekt.
Jeg ved ikke om andre har haft samme erfaring med ovennevnte?
Jeg har altid haft god erfaring med Komputer for alle.
Dette kan jo være en tilfeldighed, som kun skedde hos mig.
Jeg takker for jeres forsøg på at hjælpe og vil gerne fordele poengene, men jeg aner ikke hvordan jeg i såtilfelde skal gøre?
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 15:36

Jeg har ikke selv prøvet Soluto, men har hørt at det kan lave kage i systemet, og har advaret mod at bruge det i en anden tråd!

Godt du fik klaret problemet...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-11 15:41

Jeg havde ikke problemer med soluto, som blev brugt på en Vista.
Den var da også lidt hurtigere. Den røg ud igen, men jeg kan ikke huske hvorfor.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 15:58

Lidt Soluto info
Skrivebordet ser forkert ud - Windows 7
http://www.kandu.dk/Spg151385.aspx

og her er den med advarsel
http://www.kandu.dk/Spg153482.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi