/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Altid samme email 2 gange!
Fra : karinnielsen
Vist : 235 gange
50 point
Dato : 14-05-03 15:00

Jeg har windows xp og outlook ekspress 6,0 og har sat mit mailprogram op til at lægge en kopi på serveren. Problemet er, at jeg nu får 2 eks. hvergang i min indgående post af samme mail.
Jeg har en anden mail-adr., som også er sat op til at lægge en kopi på serveren, men der kommer der kun 1 på serveren og 1 i min mailboks.

Hvad er problemet ? Det har virket tidligere.

Karin Nielsen

Kommentar
Fra : bar9

Dato : 02-07-03 18:49

Problemet kan evt. ligge i at du har sat den samme mailadresse op 2 gange.
Hilsen Bar9