/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2010 og Båndet
Fra : jansler
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 21-02-11 12:07

Hej kandu.

"Skjul kommandoetiketter"

Jeg vil gerne tilpasse Båndet (Filer/Indstillinger/Tilpas båndet) med en min egen gruppe. Det går fint med at omdøbe til eget navn , men der kommer boks med ikoner. Jeg vælger et ikon, men kan ikke se, hvor det vises.

Jeg kan så læse mig frem til, at ikonet vil blive vist, hvis jeg bruger 'Skjul kommandoetiketter'. Og her kommer mit spørgsmål - hvordan gør man det? Hvor finder jeg denne funktion. Jeg kan ikke finde vej gennem hjælp.

En her på Kandu, som har en løsning?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 21-02-11 12:21
Kommentar
Fra : jansler

Dato : 21-02-11 12:32

Hej a_h

Desværre, videoen fortæller kun hvad jeg allerede ved. Det er ikonerne, som jeg er interesseret i og det giver den heller ikke svar på.

Tak for forsøget.

Jansler