/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike Source server refresh err
Fra : Caine
Vist : 546 gange
500 point
Dato : 21-02-11 01:08

Hej

jeg har det problem at counter strike source server refresh funktionen får netforbindelse til det at crashe. dvs. der kommer efter at jeg har trykket refresh mellem 50-480 servere. Der er derefter ikke mulighed for at joine nogen af dem. Nettet vender tilbage efter et minut ca.

Mit setup er:
Marvell 88E8056 gigabit
Windows 7 pro 64bit
firewall fra, incl "win firewall"
Zyxel P-660R-D1 Router (telenor)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-11 07:20

Prøv lige at tjekke om du kan spille det spil på din maskine

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 21-02-11 12:45

Men kan du så joine efter det minut?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 21-02-11 22:03

Det er få oplysninger du kommer med. Jeg går ud fra at du ikke host'er, men gerne vil spille spillet?
Jeg går ud fra at du spiller det igennem steam?
Jeg går ud fra at du mener det er et problem med opsætning af dit netværk og ikke din pc?

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 21-02-11 22:27

hej snaptil

Dine antagelser er rigtige nok. Det er igennem steam. Problemet opstår så snart der er trykket refresh. Der kommer lige nogle få hundrede servere også rygger nettet. Hvor at der står "server not responding" under hver server fra listen.
Der går typisk et-etpar minutter til nettet vender tilbage. Jeg har opdateret netkortet med nyeste drivere og prøvet at rename 'serverrigistry.glob' umiddelbart tænker jeg det er den zyxel router der tosser i NAT'en.

// C a i N e