/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Windovs Live Mail 2011
Fra : niller59
Vist : 2261 gange
200 point
Dato : 20-02-11 15:26

Hej
Der er opstået et problem, først kunne jeg ikke sende, derefter kan jeg ikke modtage.
Der kommer disse fejlmeldinger:
An unknown error has occurred.

Server: 'asmtp.mail.dk'
Windows Live Mail Error ID: 0x80070057
Protocol: SMTP
Port: 587
Secure(SSL): Yes

Unable to send or receive messages for the POP3 account. Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity.

Server: 'pop3.mail.dk'
Windows Live Mail Error ID: 0x800CCC0F
Protocol: POP3
Port: 110
Secure(SSL): Yes

Alle instillinger er korrekte ( har talt med TDC)

Kan i hjælpe

Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-11 15:50

Jeg har også problemer med live mail. Hvis det kan trøste. Den vil ikke hente og ikke sende mail.

Men jeg kontrollerer den på nettet. Der virker den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 15:57

Min livemail virkede ikke i går! OK i dag, så de har åbenbart problemer et eller andet sted!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-11 16:17

Problemet når du får den fejl er at forbindelsen af en eller anden grund bliver afbrudt under forsøget på at sende og modtage mails, måske din antivirus som konfikter med Live Mail måske noget helt andet tilfældig som løses af sig selv.
Er det kun i dag eller kan du aldrig bruge Windows Live Mail?

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 20-02-11 16:29

Hej O.V.N.

problemet opstod pludseligt for nogle dage siden. det ene øjeblik kunne jeg sende 2 timer efter intet !.

Senere er også modtagelse kommet i problemer.
Medens dette er sendt er jeg kommet på med modtagelse - underligt !!
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 16:32

de har åbenbart problemer et eller andet sted!
Der er flere der ikke kan modtage/sende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-11 16:42

Næste gang problemet opstår, så prøv at lukke din antivirus bare for at udelukke den mulighed, og prøv så at sende og modtage (synkroniser som det hedder i Live Mail) igen
husk at slå antivirus til igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-11 17:30

Live mail har haft problemer de sidste 8-10 dage. På nogle tidspunkter virker den og for det meste må man på nettet for at chekke mail. Og sådan har det været i over 1 uge. De regner med at få styr på det snart.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-11 18:01

Det er programmet Windows Live Mail og TDC mail som ikke kan sende eller modtage, problemer med Live Mail serveren (eller Hotmail som det hed engang) kan vistnok ikke genere TDC kontoen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 19:07

Der er stadigvæk problemer med servere, min var på OE!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-02-11 20:45

På min bærbare har jeg Live Mail, den virker upåklagelig fint. Den har jeg indstillet således, at den kun henter kopier af min post fra alle E-mail adresser jeg har.

Så har jeg også en stationær, den kører stadig med Outlook Express og henter alt post også men den henter reelt posten ned. Her bliver det så lagret indtil jeg sletter det.

Programmet indeholder desuden en masse andre gode ting, når man har gratis konto oprettet.

Bare lige en postitv oplevelse af Windows Live mail.

mvh.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-02-11 01:23

Citat
Alle instillinger er korrekte ( har talt med TDC)

Ja så er du blevet fejlinformeret
Citat
Secure(SSL): Yes

SSL skal nemlig være slået fra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 12:35

PS
Dårlig statistik, det må kunne gøres bedre

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 12
- Annullerede 24
- Slettede 0
Ialt 38