/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Så lykkedes det endelig......... !
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 2257 gange
300 point
Dato : 20-02-11 14:24

Det er med den allerstørste glæde man kan konstatere, at en vis forfatter og "jæger" endelig har trukket sig for den offentlige debat, specielt om jagten i Danmark !
Undertegnede indgik et væddemål med et par af mine gode jagtkammerater, K.W.Nielsen og Neuhauser om, at det ikke kunne lade sig gøre at stække dette orakel, men det er lykkedes !!
Som vinder af væddemålet, skal jeg med på drivjagt i Polen , ganske omkostningsfrit for mig - det eneste jeg skal betale er krudt og kugler, hvilket jeg synes er lidt urimeligt, men all-right !!

Spørgsmålet er: Er der nogen der har kommentarer til dette faktum, at bb1 er blevet kørt ud på et sidespor eller måske, som jeg hørte forleden, har fået mundkurv på af ledelsen for DJ, hvis han skal beholde sit nye hverv ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Agerhønsevej 3, Bottrup

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 20-02-11 14:50

Håber sandelig ikke mundkurven gælder her i dette forum - der er sgu da heller ikke til at have nogle gratis forlystelser mere. Hvad skal man så sidde og krumme tæer over og få pulsen til at stige uden at anstrenge sig?

- glad kryds!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-02-11 14:50

Kære Øjenvidnet4.

Du har fuldstændig ret i dine anskuelser m.h.t. bb1 !
Så sent som i går talte jeg med en god bekendt der har tilknytning til hovedforbundet og der går bølgerne allerede højt, da der er visse uoverensstemmelser i måden tingene skal gribes an på.
Så det bliver spændende om "godsejeren" forbliver på sin post og dermed afskærer sig fra at kommentere noget udenfor forbundet eller om han vælger at trække sig (bliver smidt ud ?) - det kan kun den allernærmeste fremtid vise !

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Asminderød

PS Er det Edwin Neuhauser eller hans broder Finkel ??

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 20-02-11 14:55

- ps. Tillykke med væddemålet Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-02-11 16:58

Øhhhhhhhh....Neuhauser, var det ikke ham der havde en Münsterläder som han forærede til sin søn?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-02-11 17:30

Nej, det var en Münsterländer...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-11 17:44

Hej Øjenvidnet4

Herfra skal der også lyde et højlydt "TILLYKKE" med gevinsten. Du kommer ellers lidt rundt i verden.
Det var genialt af den lille vælgerforening at få lukket kæften på Ballehyleren - men lur mig om det holder. Ganske vist har han nået sit mål - at blive placeret som bestyrelsesmedlem i foreningen og dermed stråler om kap med Solen - af lutter stolthed. Jeg har hørt, at han har været ude at købe nyt jagttøj - med DJ-logo på hat, bluse og undertøj. Han barberer sig heller ikke mere. Nu skal han ligne en af disse Raunkjærkloninger, som forbundet er klistret til med.
Joh, livet har fået mening for Ballehyleren.

Mvh.
Tonganeseren

Nu dages det Brødre, det lysner i Øst
problemet med Bent er omsider løst.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-02-11 18:43

Først en højlydt tak til "glade kryds" og Tonganeseren for jeres gratulationer med min gevinst - jeg plejer ellers aldrig at vinde noget, men én gang skal man vel heldig !

Sandhedsvidnet har ret i, at Wilfred Neuhauserforærede sin søn en aldeles håbløs Münsterländer (som Stouenberg rigtigt skrev) - denne hund havde forresten fået opdaget en tinitus på sit højre øre som iøvrigt var helt hvidt !! Det var så slemt, at hvis man stak sit hoved ned til hundes øre, så kunne man høre hyletonen !!??
Forfatteren har iøvrigt også tinitus p.g.a. manglende høreværn når han skyder på bane, specielt p.g.a. de mange skud han er nødt til at bruge, blot for at opnå nogle få poing

Øjenvidnet4
MULTI-X
Münster

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-02-11 19:05

Hov hov øjenvidne han hed ikke Wilfred, men Heinz Nu kan jeg betro jeg noget og det her er lidt tys tys, så vi holder den lige internt denne her oplysning, Knudsen kommer ikke til at sidde på den pind ret lang tid

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-02-11 19:52

Hvis vi går ud fra, at man vælger en ny kredsformand af Ballerøvs Caliber, må det være en lokal hævn aktion, over for Ballepumperen. Hvordan vil bedste manden Knudsen, bestride de skriftlige- og administrative opgaver som følger med ? Selvfølgelig kan Roedens lillebor vel hjælpe lidt til, han er vist lige i nabolaget, men alligevel.
Hans tiltaleform og den antiparti som er på hovedkontoret, gør det squette bedre. Hvad med alle hans hjemmestrikkede regler om alt og alle, som strider imod al god jagtmoral, etik, færdselsloven, m.m., hvor står store Roeden mon her, et eller andet må da rettes ind, og her sætter jeg et par flasker på at det er komplet umuligt.
Vi kan med tilfredshed give hinanden håndsalg på, at vi fik Løgnhalsen Ballerøv Knudsen, hevet ud af dette forum, og fik ham i hans rette bås for rendyrkede røvhuller af 1. grad.

Herfra ønskes du, Øjenvidner 4, en glimrende vederlagsfri tur til Polen, hvad med os andre? jeg har masser af ammonitium som kan blive for gammelt.

Der er ingen tvilv om at BB Knudsen ikke kan holde sig ude fra dette forum. Det er også sikkert at i DJ regei, i kredsen, er han kun en midlertidig nødløsning . Der er ingen bundgrænse for, hvad der efterhånden kan sidde i DJ, men nu må den være skrabet helt ren, efterhånden
DJ har nu ikke særligt travlt med at deklare den nye kapacitet tilgang for kreds 3, er det mon en lille Balle JulemandenKandu igen fra gedeskytten.

MVH
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-11 07:26

"Hov hov øjenvidne han hed ikke Wilfred, men Heinz" skrev Sandheden, men er du helt sikker på dét ?? Jeg mener bestemt, at Heinz er en helt andren gren af familien som har forbindelse til ketchup-familien af samme navn !! Men never mind - en Neuhauser er han !

"Vi kan med tilfredshed give hinanden håndsalg på, at vi fik Løgnhalsen Ballerøv Knudsen, hevet ud af dette forum, og fik ham i hans rette bås for rendyrkede røvhuller af 1. grad."
Hvor er det rigtigt skrevet, betterwisser - iøvrigt tak for din lykønskning.

Joh, Ballevommen får sgu' sin sag for. De skudsmål han efterhånden har fået indprentet på sin revers, står ikke til at fjerne !! For nylig hørte jeg fra en særdeles velunderrettet kilde, at BalleBadutten er tatoveret med Adam på lit lem. Meningen var, at han i tilfælde af begejstring kunne fremvise et navn på en stor europæisk by, Amsterdam, men det er vistnok aldrig sket end ikke hos en kvinde !!!!

Øjenvidnet4
Skovgården
Øster Assels

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 21-02-11 09:40

Kær alle

Jeg syns det er sønd for DJ at de skald trægges med ham bb1 som er et av de undeste mensker jeg kænder. det er got han er væk fra kandu.
Nu tør jeg skriv lit mer uden at bliv gjordt til grin og spåt af bb1 - men bær over med min stavnin jeg håb der bliv bedr men .........

Med venli hilsning
Ejnar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 21-02-11 10:26

Kan det virkelig passe at vores "ven" også er berygtet i andre lande? Ja-ja, hvorfor ikke, han har

da virkelig også gjort sig umage...

kryds

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-11 11:46

Min gode kryds.

Ja, det kan sagtens være, at vores "ven" er kendt og berygtet nogle steder i det store udland - ikke nogen rar tanke !!
Se blot på dette billede: http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Hvem kan dog holde af en mand med dét udseende ? Indbyder han til kysseri for en kvinde ?
Er det hans tro væbner, R.Hæ, kanonfotografen der har foreviget portrættet ?
Så måske er det en god idé som Tonganeseren sagde, at bb1 er ved at anlægge sig skæg - de blå briller har han i forvejen i form af et par gamle svejsebriller !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Øresund

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-11 11:49

"Amsterdam"!! Den var fin.
Bortset fra det, så har ingen vel turdet lade drønnerten tatovere.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-02-11 13:28

Hej Øjenvidnet - et tillykke med præmien, skal også lyde herfra.
I øvrigt en fin præmie. Normalt vinder man kun præmier i form af købmandskurve - du ved, dem der indeholder, 1 ds. ananas, lidt pålæg, en æske kattetunger, en fl. Kijafa, 1 æske rosiner af mrk. "sun maid", 1 lille havarti ost 45 %, 1 brev natron til at ta' halsbranden, hvis man af vanvare kommer til at spise osten, 1 glas asier, samt et glas marineret sild fra Glyngøre - alt sammen pakket ind i cellofan med rød sløjfe.

Mht. vores ven Ballegaard. Jeg tør væde ovenstående købmandskurv på, at inden 1. april 2011, er bb1 atter på fuld udblæsning her på Kandu's jagtforum.

HH.
Ved at gøre riflen klar til forårsskyningen.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-11 15:13

Hej Heidi-Ho

Tak for din hilsen - du har ret i at præmien er flot og lidt usædvanlig, men mine kammerater var helt sikre i deres sag, så de deler udgiften til mit underhold og jagt !

"Ved at gøre riflen klar til forårsskyningen." skriver du ! Kan du ikke invitere riffelinstruktøren med så du får indskudt rigtigt. Samtidig kan du måske give ham nogle små fif med at ramme, så han ikke falder helt igennem !!

Jeg tror ikke Balledoof er på igen inden 010411, så jeg vil gerne indgå det væddemål med købmandskurven - jeg elsker nemlig kattetunger og Kijaffa (extra old - den findes skam !!).

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-11 15:20

Helt enig. Balledrengen kan ganske enkelt ikke styres på 15 tdr. land. Om 14 dage detonerer han i en sky af eder og forbandelser mod den eksklusive forening - DLS.

Der, hvor jeg kommer fra, bestod en "kurv" af alt det gamle lort, som den lokale købmand ikke kunne komme af med. Jeg har engang åbnet en æske kattetunger - med maddiker samt et glas marinerede sild -på vej mod eksplosionen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-02-11 16:19

Det er utroligt men dog opløftende morsomt, at HYLER ikke kan undvære mig, men det kommer I nu til for jeg har alt for travelt til, at lege på blå stue!!!!!!!

-men jeg skrev til Jer, at jeg holde øje med Jer...........

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-11 16:27

Kære Heidi-Hæ

Du har hermed vundet en købmandskurv, som vil blive sendt dig - hjerteligt tillykke med sejren !

Øv4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-11 17:06

Ja, men hvad var det som fik gode gamle BajutBent på banen?????

Det var squ de tre små bogstever DLS. Han bed squ på i første forsøg.:-D

Ren og skær turkey-shooting.

Mvh. og - kære Heidi-Ho. Gem nu den gamle emballage fra kurven, så lægerne på skadestuen kan se, hvad du spiste.

Mvh.
Tonganeseren

Jeg kan squtte finde Bents navn blandt godsejerfortegnelsen i DK.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-11 17:17

Bortset fra de glædelige gensyn med Bajadsen fra Løsning, så er der en ting der undrer mig.
Min münsterländertæve har det rigtig godt med alle hunderacer. Den vil gerne lege og har den fornødne respekt for større hunde, men hver gang den ser en bestemt beaglehan, ryger den lige i flæsket på den. Hverken snusemigherogder, ingen paradetur eller gøen - kontant afregning her og nu. Den nævnte beaglehan går altid ukoblet, og jeg har altid min koblet. Af hensyn til skader etc. kobler jeg altid tæven af, når beaglen kommer drønende. Resultatet er det samme - når beaglen smutter, står min hund tilbage med rejst fane og flaben fuld af pels. Man skulle næsten tro den kunne lide det.
Jeg tror stadig det er et spørgsmål om beaglens haleføring. Kan en sådan i det hele taget bæres mellem bagbenene - i underkastelse? Jeg har kun set beagler med høj haleføring.
Nu er det ikke det største problem jeg roder med, men pudsigt er det.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-02-11 17:43

Citat
-men jeg skrev til Jer, at jeg holde øje med Jer...........

Der er nok flere på Kalø og Højnæsvej, der holder øje med dig din evendelige narrehat, du milde tomatsuppe! hr. Rottefænger Ballepumper du bliver ikke gamel i gårde, heller ikke her, husk nu på hvad der er dit og vores denne gang ikke sandt lille KNUDSEN

Beagler er meget svære at lydigheds træne, og det lyder til,at det er en Ballegårds type, som vimser rundt med dyret uden snor, selv om han ved at hunden er kamplysten.
Lad dig falde i dine nye tweed plus fours næste gang, og bed om erstatning for hundens skader, eventuelt tag en punkteret Zeiess kikkert i lommen samtidig,og hør til hans hundeforskring om den også dækker den. 3 måneder senere søger du også erstatning for manglende virkelyst på dit arveavle organg med attest for rigtighed fra konen, ¨å kan han lære det.
Desværre kan sådanne idioter,få fredelige hunde til at blive stridslystne, og det er ærgeligt for det er svært at få af dem igen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-02-11 20:00

Balledrengen kan sammenlignes med en dårligt afrettet pitbull terrier.....De holder ikke kæft, før de er slået ihjel, udstoppet og hængt op på væggen som trofæ.

"jeg holder øje med jer" sagde Balledrengen....Her er "biviset på, at Balledrengen er lig med en Pitbull terrier.....Den holder nemlig osse øje med en.

Behold bare købmandskurven til hvis vi skulle mødes en dag.... Glæden ved at få ret - baaare engang imellem, er større end udsigten til en købmandskurv....

HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-11 20:39

Hvis Balledoof er lig med en Pitbull-terrier, skal han sgu' altid føres i line og have mundkurv på !!!!
Forestil jer grimriannen gå på gaden med snor og halsbånd på !! Han er faktisk jaget vildt hvis han nægter at følge reglerne

"What a wonderfull world.........."

Øv4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-02-11 21:24

Nå han er syntes at Bajutdrenge er å så skønne, er der vel ikke så langt til en gang lak og læder, + et læderhalsbånd med pigge og strøm for BajutBenten.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 21-02-11 22:56

Æææææææææææhhhhh, jeg vil lige gøre de herre opmærksom på at hvis Knudsen får mundkurv på kan vi heller ikke se hans nye DÆNNER

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-02-11 07:03

Det er sgu' da frygteligt !!!

Et andet problem han har fået på halsen er, at næste gang han skal til Philippinien, skal han anbringes i et bur i flyet - hvis han er heldig bliver han anbragt i den opvarmede del at lastrummet !!!!

Betterwisser er inde på noget centralt omkring urmennesket: Det vil være meget let at tilpasse sig livet sammen med bajutterne, iført læderhalsbånd med pigge og STRØM - det med det elektriske er han jo vant til at bruge på sine hunde. Iøvrigt siges det, at han forsøgsvis har påmonteret en solfanger på halsbåndet til at lave strøm. Han siger selv, at det er en opfindelse han har gjort, altså dét med at producere strøm fra en mobil solfanger !! Så nu kender vi løgnhalsen igen

ØvFire

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-02-11 09:41

Citat
Æææææææææææhhhhh, jeg vil lige gøre de herre opmærksom på at hvis Knudsen får mundkurv på kan vi heller ikke se hans nye DÆNNER

Der vil ikke gå 10 min. fra der er sat mundkurv på Balle-pittbull, til han har gnavet sig fri.
Han har jo værktøjet.....lige ved hånden - har jeg da nær skrevet......i munden selvfølgelig.
Dænderne er jo som skabt til alt gnavearbejde...

HH.

Love me Dænder,
Love me dear,
Tell me you are mine.
Ill be yours through all the years,
Till the end of time

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-02-11 09:48

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-11 14:19

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-02-11 18:48

Knudsen hvad har du travelt med?, ikke en hujende pap fis, blålys og lamperøg, det er det du har travlt med Lige et lille spørgsmål bette Knudsen, når du kommer på valg, tror du så du bliver siddende???????????????????????
Hvordan har jagten gået i år, har der været pinlige episoder?? her tænker jeg ikke på din hjemmestrikkede og ulovlige jagtvogn

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-02-11 19:41

Nu er jeg den onde fløjteme nysgerrig...
Citat
Lige et lille spørgsmål bette Knudsen, når du kommer på valg, tror du så du bliver siddende???????????????????????
Hvad er det Ballepusteren render rundt og laver i DJ regi.??

Hvis det har været "sagt" før, er det mig der ikke har "hørt" ordentligt efter.

"Jæ vil vide det.!!!...jæ vil vide det..!"

HH.
Nu på Herrens mark....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-11 19:42

Måske kan det glæde Bajutten, at DLS har fået mange nye medlemmer.:-)

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 22-02-11 20:00

Det bedste der er sket omkring Ballehof er vist, at DLS har fået flere medlemmer på den bekostning - og det er fuldt forståeligt !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Glesborg

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-02-11 20:43

Hvad laver Ballegård i DJ.??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-11 20:51

Han er vistnok blevet bestyrelsesmedlem af en ubetydelig jagtforening i Horsensområdet.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Rønne

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-11 20:54

--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Saturday, February 05, 2011 2:33 PM
Subject: JKF Horsens

Hej Erik

Efter mødet i onsdags afholdte bestyrelsen et kort konstituerende møde pga.Erling Nielsens udmelding af JKF Horsens - Erling var næstformand.

Samtidig besluttede bestyrelsen at skifte sin repræsentant ud i kredsbestyrelsen.

Nyvalgt som JKF' Horsens repræsentant i kredsbestyrelsen i kreds 3 blev:

Bent Ballegaard
Bottrupvej 3
Ølsted
8723 Løsning
tlf. 7565 2251
mobil 2326 2051
mail bb@bb-jagt.dk

Vil du sørge for, at der bliver givet besked mht. rettelser til DJ og det samtidig bliver rettet på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-02-11 21:26

Åh Herre Gud da.
Jeg troede, han var blevet præsident Mubaraks stedfortræder.

bb1 bliver hurtigt vippet af pinden.
1 år - så er det over and out Roger.....og - hils godt og ha' det hjemme.

HH.
Gudske lov, ikke medlem af Horsens Jawtforening

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-02-11 07:11

Heidi-Ho

Du skrev:"bb1 bliver hurtigt vippet af pinden."
Ja, lad os håbe han heller ikke her kan styre sine langfingrede tilbøjeligheder. ligesom han bedrog med hos DLS - men det får de lokale jægere jo nok at føle i det østjyske !!

Øjenvidnet4 (og stadig ikke Carsten eller Karsten)
MULTI-X²
Andeby

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-02-11 07:24

Til orientering for alle, har jeg g.d. takket nej til den gratis drivjagt i Polen, grundet løgenhalsen bb1's genfødsel.
Jeg synes ikke jeg vil være bekendt at udnytte mine gode venner, så vi har aftalt at vi hver især betaler selv.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Andeby

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-02-11 09:45

Citat
Til orientering for alle, har jeg g.d. takket nej til den gratis drivjagt i Polen, grundet løgenhalsen bb1's genfødsel
Ajjj hvor ærgerlig - og alt sammen på grund af brudte løfter fra bb1's side. bb1 burde betale regningen.

Hvornår tager i afsted.?
Er du interesseret i et par små listige adresser.? - Ja, adresser på et par flotte polske trunter som bruger deres.... æhmmm....ja, tissekoner til andet end at tisse med....
Godt nok er de ikke indfødte polakker. Jeg mener at trunterne kommer fra Ukraine - men det er absolut ingen hæmsko.
Trunterne opfører sig fuldstændig som utæmmede vildheste. Når først trunten er besteget, så er det eddermugme med at holde godt fast i hendes ører - ellers ryger du af karrusellen
Lige et godt godt råd - tilbyder de dig en morgensutter, så sig for guds skyld, NEJ TAK.!!!!!!!!!!
De har med at bide - og de bider hårdt.

HH.
Jeg har min hest jeg min lasso (Jippih)
jeg har en sweet-heart i El Passo (Jippih)
Min bedste ven var indianer (Jippih)
han blev den sidste mohikaner (Jippih)

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-02-11 12:52

Heidi-Ho.

Du har sgu' ret i, at det er bb1 der er skyld i at jeg selv har valgt at betale - men vi er jo vandt til lidt af hvert fra storskryderen og løgnhalsen.

Vi har planlagt turen til oktober, så der er (alt for) lang tid til - til gengæld har vi fået lov til, udover svin at indbefatte kronvildt - alt sammen i 8 dage til absolut fornuftige penge, da Neuhauser kender nogle der kender Tordenskjold !! (DKK 8.000,- incl. kost og logi, fri afskydning UDEN trofæafgifter) hvaba'

De trunter du taler om, har sgu' ingen interesse, hvis det er russerpiger !!! Skal vi have steg på gaflen, skal de være indfødte som gerne vil bruge SUTTEsko uden bidsel !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-11 14:36

En Mubarak er en kostald.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-02-11 15:13

En GaDaffy er en tegneserie figur

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-02-11 15:30

Hej Øjenvidne.
Jamen så er der kun tilbage, at ønske knæk og bræk i Polen - når den tid kommer.
Dit afslag tages med forhold. Hvis og såfremt, trykket i det øje du skal sigte med, bliver så stort at det omgående skal lettes..... må du endelig ringe til mig, på tlf. 47111448 - spørg efter Heinz .
Nu skal jeg jo helst vide at det er dig der ringer, derfor får du lige et kodeord, som er; "skibet skal sejle i nat"

Du må endelig ikke videregive kodeord og tlfnr. til nogen som helst - og slet ikke til bb1, jeg gider ikke hans ringeri.

HH.
Jo, en muh barak er en kostald...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-11 16:40

Hvabeva???

Sædbanker - links - BabyOrNotNordisk Cryobank er en dansk sædbank centralt placeret i København. Vi samarbejder med veletablerede klinikker i fertilitetsbranchen verden over. Telefon hverdage mellem 9 -18 på tlf. 47111448. Spørg efter Heinz. Fås mest på flaske.
www.babyornot.dk/menupage.php/uid/753 - Cached - Lignende

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-02-11 18:25

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-02-11 00:15

For en enkelt gang skyld, er jeg ikke gået i seng "inu".
Jeg har været til møde i DJ-regi - medlemmerne der, er noooooget "knotne".
Og ved I hvorfor.??? Jo det ved I godt, når nu jeg fortæller Jer det.

Som alle ved, har bb1 fået et eller andet, tjutlihut tjulihejsa plads i DJ-regi. Alene af den grund, har 10 medlemmer meldt sig ud af DJ - og direkte over i DLS - alene fra vores forening.
Nu mener DJ-medlemmerne, at bb1 er blevet et aktiv for DLS, idet han skaffer DLS, hobevis af nye medlemmer.

Nu spørger jeg så Jer, kære medlemmer af DLS. Er det rigtigt hvad jeg hører, - at I vil gøre bb1 til æresmedlem, alene af den grund, at han har skaffet DLS 25 nye medlemmer på ganske kort tid.?

Hvis DJ-medlemsflugten fortsætter, frygter jeg godt nok for DJ's fremtid.

Alle ønskes en god nat.

HH.
Den lille Ole med paraplyen,
ham kender alle småfolk i byen,
hver lille pige, hver lille dreng,
han lægger sødt i sin lille seng.

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 300 point
Dato : 24-02-11 07:18

Hej Heidi-Ho.

Det er et interessant indlæg du har skrevet !

Som jeg tidligere har skrevet, er jeg ikke medlem af hverken den ene eller anden jagtforening, men som jæger kan det bestemt ikke være ligegyldigt hvem der repræsenterer ALLE jægere de steder hvor afgørelserne bliver truffet, medlemmer eller ej ! Der er et sted mellem 50.000 og 70.000 jægere der står udenfor jagtforeningerne !
Derfor er det ikke ligegyldigt, at en person med Bent Ballegaard Knudsen's CV overhovedet kommer i spil når der skal besættes stillinger; for hvis det er ok for de fleste at foreningen ansætter psykopater som tidligere, så er jeg enig med dig i, at DJ har et stort problem og kun fortjener den tilbagegang der allerede er i gang.
Det kan kun glæde at DLS har fremgang på bekostning af DJ, for de har, som jeg har opfattet det, måttet kæmpe mod løgne og fortielser gennem flere år, bl.a. med stort engagement fra BBK - han har helt levet op til sit navn balladegaard, lystløgneren over alle !!!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Bogø

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-02-11 08:08

Årsagen til Ballegaards deroute her og ikke mindst på DJ debatten, er at han uden tvilv er tilrådet, så selv en af hans dimensioner kan fatte det, at hans vartegn, såsom løgnehistorier, tilsvining og udtalelser i faglige, såvel politiske forhold som ligger helt uden i hampen, skal han totalt holde sig fra sålænge han formeldt tegner en kreds i DJ regei, i så og fald tumpen er midlertidigt anbragt der.
Hvis vel og mærke det er rigtigt, med hans BUMBE, at han har fået en plads i kreds 3 bestyrelse, grundet frafald fra Erik Nielsen, uden for normal valgs prøvelse.

Så der er nok fred på bagsmækken fra den hjemmeflikkede, CampletBajutBent jagtvogn indtil videre.

www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm -

Dette link omhandler det nye kreds medlems ernorme jagtlige tiltagn, og hans syn på mangt og meget en pryd for DJ image, vi må sige tillykke til DJ for den nye kapacitet i kreds 3, som nu får tilnavmet Bajuttrekanten !!

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-02-11 09:56

Hej.....
Nu skal det ikke undre mig, at bb1 kommer brusende ind på siden her, som et andet damplokomotiv og beriger os med sine "berømte" ord; "bivis" det.!

HH.
Nå, nu skal der arbejdes for føden, terminerne, bilafdragene, jagtleje, patroner, fanden og hans pumpestok
Som Jørgen Ryg sagde i sin berømte monolog; De er bagud, Jensen....... Nej, jeg er blikkensla'r.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-02-11 11:32

Nuller og en bagskid. BajuBent`s muligheder for at blive medlem af DLS må være mindre end en sandorms chance for at parre sig med en anakondaslange.
Men nu er Bent blevet medlem af en bestyrelse - og det koster medlemmer hos DJ.

Har I læst det her?

Libyens vrede befolkning kan bare komme an
40 jomfruer passer på Gaddafi
JESPER VESTERGAARD LARSEN - Onsdag den 23. februar 2011, 16:22

DelHvis Libyens vrede og undertrykte befolkning forsøger at lynche deres diktator gennem 42 år, Oberst Muammar Gaddafi, kommer det ikke til at ske uden kamp.

Nøøøj manner! Skal de inspiceres dagligt?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-02-11 12:34

Muslimer og deres jomfruer
De jomfruer er nok lovet væk til en fætter - eller en gammel onkel.

Men rent bortset fra det, kan jeg godt få øje på fordelene ved at være muslim.

1. De fejrer ikke jul. (så slipper man for juleræset, gaveindkøb, etc..)

2. I ramadanen slipper man for at lave mad

3. Når ens trunte er blevet så gammel og rynket, at man ikke gider at glo på hende mere, ifører man hende burkaen.

4. Muslimske Kvinder bruger ikke ladyshaver - næ de lader bare overskægget stå.
Det er forøvrigt derfor alle drengene har overskæg....knægtene vil ligne deres mor.

HH.
Nu jeg må videre i dagens tekst.

Oh brødre oh brødre, det lysner i øst

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-02-11 14:32

Nemlig !

Til punkt 3 kan tilføjes, at man bare køber en yngre model i f.eks. Pakistan. Den udgåede model kan så bruges til det trivielle - madlavning etv.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-02-11 14:51

Nå ja, for fanden da. Muslimer går jo ind for flerkoneri.
Hvaeeee, vil det så sige, at man har flere svigermødre.????? UPS.............

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 24-02-11 16:40

A propos svigermødre/fædre. Nu kender jeg jo ikke B.B. personligt som I andre åbenbart gør, og ved derfor ikke om han eventuelt har børn, men jeg kom uvilkårligt til at tænke på de eventuelle svigerbørn. Det må jo være lidt af en prøvelse - børnene må trods alt have vænnet sig til deres skæbne...

kryds

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-02-11 07:59

Kryds

Iflg. de oplysninger jeg har fået fra nogle bekendte i Østjylland, har bb1 ingen børn af egen avl, men derimod skulle han have adopteret det barn som hans iøvrigt sødt udseende hustru har - om det er rigtigt kan han måske selv forklare !!
Eget barn eller ej - det må absolut have været en prøvelse for hans kones familie med en mand som i den grad er psykisk uligevægtig, grænsende til det sindssyge !! Hvordan tompen opfører sig over for dem, kan man kun gisne om ! Dit udtryk "skæbne" er særdeles rammende for en hårdt ramt familie.
Jeg kender ikke bb1 personligt, selv om han tror jeg er bosiddende i E....... nord for H...... og arbejder som pedelmedhjælper på en skole? ved Vejle Fjord !! Men jeg har særdeles god insight-viden fra mine bekendtskaber i området og disse bekendtskaber har jeg absolut ingen grund til at betvivle - tværtimod viser den megen trafik fra andre skribenter, at de påstande som gennem flere år har været til skue her på siden, bygger på sandfærdige fortællinger - dog har der været nogle få "morsomme" indlæg blot for at krydre lidt på "dagens ret" - men i det store hele bygger det hele på bb1's egne oplysninger; det er jo det der gør det hele så komisk !!
Joh, han er en lystløgner som ikke mange stoler på, hvilket forklarer hans mange balladesager i forskellige fora og foreninger, hvor han er blevet smidt ud. Ligeledes i det private liv, hvor han er blevet fyret på gråt papir i de forskellige jobs han har haft og nej: han er ikke ingeniør, selv om han påstår det!! Og hans venskaber med de kendte og en bøssemager der slet ikke er bøssemager ??
Der er sgu' nok at tage af.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Et sted øst for Storebælt

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 25-02-11 09:16

- eeeeh - venskaber ???

kryds

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-02-11 14:22

Til gengæld har jeg læst, - også her på siden, at bb1 selv har fabrikeret sønnen. Altså... det har bb1 selv skrevet... Sønnen har åbenbart ikke erhvervet sig jagttegn - ellers havde vi garanteret hørt om det.

Nu tilbage til det der, ingeniør-halløj, som bb1 ynder kalder sig
Når man sejler langtfart - og er i maskinrummet, f.eks. som motormand, har man jo nogle papirer hvorpå der står; Hvilket rederi man sejler med, nationalitet, samt beskæftigelse...og nu kommer det sjove - og det er - alle og jeg skriver alle... menige besætningsmedlemmer i makinrummet har betegnelsen; "Engineer" - OG det har ikke en skid at gøre med det, vi i DK. kalder for ingeniør.

Det har bb1 straks fortolket til at være "ingeniør.... Ja....hvad kan man forlange.? Manden behersker ikke det danske sprog...ikke engang til husbehov - så er det vel urimeligt at forlange nogen som helst kundskaber udi det engelske.....

HH
Ingeneer....jeg har engang renset tændrør på min Puch Maxi

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-11 15:18

Tumpen skrev squ, at han var ingeniør med speciale i trykbærende anlæg. Det var i en debat på Jagtformidlingen, hvor han hævdede, at skudlængden er den samme om man affyrer samme slags kugle i et kort eller et langt løb. Nøj manner for en debat.

Til Kryds:
Joda! Balleknuden har squ en søn som fik dansk statsborgerskab i 1994.

1994 LSF 11 <B>FORSLAG TIL LOV OM INDFØDSRETS MEDDELELSE OG ...354) Joselito Ballegaard Knudsen, Hedensted, født i Filippinerne. 355) ...
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=111575 - Cached

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-02-11 19:16

Joselito - det var et flot navn. Det er underligt, vi aldrig har set et foto af ham.?
Jeg tænker her på Ballegaards kammersjuk, Hæ, som altid fotograferer sin egen enbårne søn i tide og utide.
Er der f.eks nogen fotos af Joselito på Ballegaards hjemmeside.?

Hvis Joselito havde været Ballegårds søn - altså af kød og blod, var Joselito blevet døbt, Benito Ballelisimo Knudsen......tror jeg nok...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-02-11 19:35

Bella Bella Bellisimo

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-11 20:13

Hmmmm! Der findes også en Peter Ballegaard Knudsen. Han figurerer på Facebook som hjemmeværnsmand - meget positivt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-02-11 22:23

HJEMMEVÆRNSMAND.!!! Uha da, det lyder farligt. Måske ryger han med til Afghanistan - for at dirigere trafikken.

HH.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 26-02-11 00:24

Til HH - du kan for min skyld skrive alt det lort om bb1 du har lyst til, men jeg står af der hvor du begynder at skrive noget som helst nedsættende om de folk der tager en hård tørn i Afganistan eller andre steder - der er nemlig mere mandfolk i dem end der findes blandt nogle hængerøve som ikke har andet at få tiden til at gå med end dette her pjatværk...

godnathilsen fra kryds

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-02-11 01:18

Jeg har altid næret stor respekt for Hjemmeværnets frivillige; men det hænger sammen med min holdning til de tunge værn - såsom artilleriet og søværnets større fartøjer. Alt for tungt og omfangsrigt at flytte rundt på. I stdet burde man profilere hjemmeværnet anderledes, så alle unge -uanset mindre handicap skulle aftjene værnepligten over en periode på mindst 24 måneder - i weekends, så uddannelsesforholdene ikke forringes. Jeg har ikke den store tillid til et professionelt værn, idet den slags ikke nødvendigvist hylder de samme demokratiske principer som den civile del af befolkningen.
Jeg har selv undervist hjemmeværnets daværende snigpatruljer i stationsbetjening, og det var dælme kompetente "mænner". Her var der ikke tale om kornfede mænd og kvinder, men toptrimmede soldater. Derfor burde enhver dansk statsborger m/k lære våbenbetjening, lære at tænke konstruktivt og hurtigt, for eventuelt at kunne sættes ind i tilfælde af kamphandlinger og katastrofer på dansk grund. Det er til enhver tid stratetisk mere rigtigt at forsvare et land som vores, med små mobile enheder, som kender lokaliterne, og med moderne hårdtslående isemkram. Egentlig kunne man skrotte de større orlogsfartøjer, vore tanks og de største og mest uhåndterlige "rør" i artilleriet.
Hjemmeværnet skaber også et godt og brugbart netværk som kan anvendes ved katastrofer etc. - selv om mange medlemmer fylder rigeligt i lanskabet. Men OK - de yder fortræffelig dækning, hvis der skydes med skarpt.
Hvad angår den danske tilstedeværelse i udlandet, så har vi intet at gøre der. Vi har ingen ret til at blande os i andre nationers interne stridigheder - men det er så min helt private overbevisning.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-02-11 01:21

. . . og med min holdning siger jeg intet om respekt - eller mangel på samme.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-02-11 09:44

Tak for svaret Provsten1.

Desuden vil jeg gerne takke de øvrige deltagere for nogenlunde god ro og orden

Øv4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 26-02-11 09:51

Mange tak for point kære Øjenvidnet4.

Med venlig hilsen
Provsten1