/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Energiforbrug
Fra : okjk
Vist : 673 gange
500 point
Dato : 20-02-11 10:43

Jeg bor i københavns kommune.
Jeg vil høre om nogen har kendskab til hvor man kan se hvor meget energi en familie bruger.
Altså hvor meget - Vand, EL, Varme - og så opdelt på fx enlig, to personer, familie med børn osv. alternativt blot pr person.
Hos københavns energi er det en velbevaret hemmelighed, eller man skal være særlig emsig - jeg har ihvertfald ikke kunnet finde det håber nogen kan hjælpe.
Jeg synes det kunne være inspirerende og måske tjene til besparelser hvis man vidste hvad andre bruger.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-11 10:58
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-11 11:03
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-11 11:06
Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 510 point
Dato : 20-02-11 11:15

Personligt bruger vi om året, -og vi er 2 personer i husstanden, -begge hjemmegående, og har 2 ikke hjemmeboende børn, med deres familie.
Vi bor i parcelhus på 145 m2. i Jylland:
El : 5000 kwt.
Vand: 96-100 m3
Varme er lidt vanskeligere da vi fyrer med petrokoks, men: ca. 2.5 tons.

Er det nogen hjælp for dig?

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 20-02-11 11:27

Tak for svaret stilkene.
Jeg synes jeg har ledt "højt og lavt" uden held.
Men jeres svar dækker overud det jeg skal bruge, mange tak for det - jeg tillod mig lige at forhøje poinsene, håber det er ok )

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-11 13:14

Rart at det var hvad du søgte.