/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kode til at nulstille tidsforbrug
Fra : ilgp
Vist : 1481 gange
100 point
Dato : 18-02-11 19:21

Jeg har altid kunnet nulstille tidsforbruget på mine telefoner uden kode.Den nye jeg har fået bad om en kode,prøvede 12345 som er Nokias kode,og det lykkedes.Jeg skulle så vise min veninde hvordan man gjorde det på hendes Nokia 6555 mener jeg det er,det vil den bare ikke. Er det noget med indstillingerne på telefonen? Hvorfor er det blevet så besværligt at nulstille dette? Er der nogen som har en løsning på det problem,vil jeg være glad.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-02-11 19:32

Denne sider kan vist give noget..
http://www.resetnokia.com/tag/nokia-reset/
Vh Ben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 19:35

8. Log
Telefonen registrerer ubesvarede, modtagne og udgående opkald, hvis det understøttes af netværket, og hvis telefonen er tændt og inden for netværkets tjenesteområde.
Du kan få vist oplysningerne om dine samtaler ved at vælge Menu > Log > Ubesvarede opkald,
Indgående opkald eller Udg. opkald. Hvis du vil have vist telefonnumrene for de seneste ubesvarede, indgående og udgående opkald i kronologisk rækkefølge, skal du vælge Opkaldslog.
Dkan få vist de kontakter, som du senest har sendt beskeder til, ved at vælge Beskedmodtagere.

Du kan få vist oplysningerne om dine seneste kommunikationshandlinger ved at vælge Menu > Log > Opkaldsvarighed, Tæller for pakkedata eller Pakkedatatimer.

Bemærk! Nogle timere kan nulstilles under service eller softwareopgraderinger.

Du kan få vist, hvor mange SMS- og MMS-beskeder du har sendt og modtaget, ved at vælge Menu > Log > Beskedlog.

Bemærk! Den egentlige fakturering af samtaler og din tjenesteudbyders tjenester kan variere afhængigt af netværksfunktioner, afrunding ved afregning, skatter osv.

Fra Manualen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 22:08

Det kan os være fire nuller 0000

og fandt lige en anden reset måde end den B.H. kom med:

How to Reset the 6555 Code on a Nokia

1 Press the "Power" key to turn on your Nokia 6555 cell phone.
2 Press the "Menu" softkey.
3 Press the "Setting" softkey.
4 Press the "Reset device" softkey.
5 Type in your security code.If you haven't yet created a security code, the phone will prompt you to make one.After you enter the security code, the Nokia 6555 will reset itself..

Read more: How to Reset the 6555 Code on a Nokia | eHow.com http://www.ehow.com/how_7317433_reset-6555-code-nokia.html#ixzz1ELcxDnRK

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 18-03-11 11:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Svarene kunne desværre ikke bruges.Har haft fat i udbyderen som sagde at netop denne model kun kan nulstilles på værksted,så telefonen skal indleveres dertil.ØV