/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nye loftbeklædning i Opel zafira
Fra : pk2dk99
Vist : 2408 gange
100 point
Dato : 18-02-11 13:12

Hej

Jeg vil gerne have Nye loftbeklædning i vores Opel zafira 1999. Hvor kan man køb eller monter nye Loftbeklædning?
Venligst Hjælp
mvh

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-11 13:14

Da det sikkert kun kan købes originalt - så hos en Opelforhandler/lager.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 18-02-11 13:30

Da jeg havde værksted, brugte vi en sadelmager/møbelpolstrer til ny himmel i bilerne, hvis de var beskadiget. Men vær opmærksom på, hvis den kun er snavset, så er der gode midler til at rengøre den med.
Du kan også være heldig at finde en god himmel hos en ophugger, - ellers kan de hjælpe dig med at finde den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-02-11 16:45

Dem der laver bilbetræk har materialet i metermål. Der er ikke så vært at klippe til og skifte. Pnter gevaldigt med ny himmel ien gammel bil.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 19-02-11 00:11

Vi har lige købt bilen.Jeg har været til 3 ophugger men kunne ikke find en pæn himmel.
Det er ikke kun beskidt i himmel men der er også 2 huler i den. derfor vil jeg gerne have en anden beklædening.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-02-11 08:48

På ældre biler var "himlen" sat op i et plast/stof materiale, med metalbøjler. På nyere biler er der tale om "støbte" lofter, som ikke kan håndlaves.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-04-11 23:36

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-05-11 08:07

Selv tak pk2dk99.