/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor køber man kakaomandler?
Fra : pifo
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 17-02-11 12:36

Jeg var til møde forleden dag, og til kaffen fik jeg små kakaomandler, som var individuelt pakkede.
Hvor kan man mon købe sådan nogle?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-11 12:39
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-02-11 12:45

Hej Pia,
Desværre er dem, du henviser til, ikke individuelt pakkede. Det smarte var netop, at hver mandel er pakket ind. Og det er dem, jeg efterlyser. Sorry, hvis ikke jeg fik forklaret det godt nok.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-11 12:47

Citat
Og det er dem, jeg efterlyser. Sorry, hvis ikke jeg fik forklaret det godt nok

Helt ok...det var jeg jo ikke klar over
Et spørgsmål...har du set dem sådan pakket før ?? For det har jeg aldrig .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-11 12:48

Jeg er vist ikke rigtig vågen...sorry.
Kan du ikke forhøre dig der hvor du var til møde.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-02-11 12:58

Noget lignende de her hasselnødder på denne side?

http://www.tespecialisten.dk/sortiment/saesonvare/jul/indjul.asp

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-02-11 12:59

hov der er også nogle mandler på den side:

Citat
Cluizel Julechokolade
8272 "Guldperle" Mandel/hasselnød Praliné
Overtrukket med lys chokolade, indpakket i guldfolie. 11 gr. pr. stk.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-02-11 13:08

Hej snaptil,
Det er ikke helt dem, men de er trods alt individuelt pakket, så måske kan de bruges. Jeg lader lige spørgsmålet hænge lidt endnu i håb om at nogen i netværket kender dem, jeg leder efter.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-02-11 14:36
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-02-11 14:45

Var lige lidt for hurtig
http://www.staplesdirect.dk/catering-kantine/slik-kager/slik-kager

Jeg kender et andet sted, vi tidligere har handlet, men kan ikke komme på hvor det er, så du må lige nøjes med dette forslag.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-11 14:48
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-02-11 15:03

Du kan købe kakaomandler i søstrene Grene, Aldi og Lidl, til billige penge - men de er nok ikke pakket enkeltvis ind.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-02-11 15:10

Hej Katekismus,
Du er i hvert fald meget tæt på, at have fundet det jeg søger. Det er præcis den type indpakning, jeg tænkte på. (Og nej, jeg er ikke interesseret i mandlerne i løs vægt )
Det er ikke helt de samme, du har fundet, for indpakningen på dem, jeg smagte, var med noget "rødt" og ikke sort.
Min kollega mener at huske at de hed noget med "mon...."
Hvis ikke det helt rigtige svar dukker op i løbet af aftenen, så lukker jeg med points til dig....

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 18-02-11 05:55

Tak for svaret katekismus. Det var ikke helt dem, jeg ledte efter, men disse som min kollega fandt frem til:
http://www.coffeetime.dk/shop/monbana-chokolademandler-412p.html

Tak alligevel - måske vil jeg prøve dit forslag en dag

Kommentar
Fra : katekismus