/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
u-torrent 2.2 indstillinger
Fra : denevigeuheldige
Vist : 1405 gange
50 point
Dato : 17-02-11 04:01

Altså jeg må jeg at der er en del forskellige bud på hvad der er den bedste opsætning for u-torrent programmet. Jeg er blevet lidt forvirret efter at have gennemgået disse her:
http://www.youtube.com/results?search_query=utorrent+2.2&aq=f

Jeg vil derfor høre en virkelig ekspert om hvad du mener er den absolutte bedste opsætning til programmet?
(Jeg har ADSL via telmore. Har lige testet forbindelsen via telestyrelsens bredbåndsmåler som viser:
download: 133102 kbit/s og uploaden viser 845 kbit/s
(ping 25ms)

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 25 point
Dato : 17-02-11 09:04

Kør setup guide (CTRL+G) og udfylder med de data om hastighed du har.
Er der da nogen problemer ?

Der findes ikke nogen absolut bedste opsætning det kommer jo an på din forbindelse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-11 11:45

Ingen opsætning er bedre end serveren i den anden ende.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 17-02-11 21:07

Tak for svaret scootergrisen.