/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kontakt
Fra : marc43
Vist : 1130 gange
300 point
Dato : 17-02-11 00:09

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal formulere det her spørgsmål?

Håber, at der er nogen, der evt. kan komme med nogle kreative ideer.

Jeg har mødt/set en dejlig kvinde her i vinterferien på Weissenhäuser Strand og der var gensidig interesse. Desværre så forspildte jeg min chance fordi jeg de første to dage troede, at hun var sammen med sin mand og børn og jeg troede bare, at hun flirtede og så ville jeg selvfølgelig ikke kontakte hende.

Den sidste dag gik det op for mig, at det ikke var tilfældet og, at de sikkert bare var noget familie, men så var det for sent. Jeg ved ikke så meget andet end udseende (mørkt/rødligt hår, en tatovering med et navn på på skulderbladet og den slags) og perioden, hvor vi har været der, men hvis jeg skrev en detaljeret beskrivelse, så er jeg sikker på, at hun ved, at det er HENDE og hun ved hvem jeg er.

Spørgsmålet er så bare, hvordan? Er der nogle, der har nogle kreative ideer eller er der nogle fora fx. www.efterlyst.dk I gamle dage satte man jo en notits i avisen, men det er vist lidt outdatet. Der var faktisk en i min by, der satte en annonce i lokalavisen. Desværre så vidste alle hvem han var pga. hans job, så det var synd for ham

Jeg vil jo heller ikke tæppebombes med mails af folk, der tager gas på mig

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-02-11 01:46

Helt klart skal du bruge Facebook(FB). I hvert fald hvis du ved hvad hun hedder.
Der kan du ofte se et billede om det er den rigtige person du har fat i.
Hvis du har navn, så kan du prøve at google det, ofte er den første der popper op et forslag til FB.
Inde i FB kan du sende en besked direkte til hende, som kun hun kan se.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-11 02:04

Citat
I gamle dage satte man jo en notits i avisen

Hvor mange på Sjælland læste den jyske Hønseavler-Tidende fra Sdr. Øvlerup for at opstøve en fræk aftale ??

Facebook er nok det bedste bud, der er mange der har fundet både familie og gamle venner.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 17-02-11 02:05

Jeg kender desværre ikke hendes navn.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 17-02-11 02:45

Tag kontakt til Feriecenteret,tal med Receptionisten/Tjener og andre.

Den yndige Dame har sikkert gjort indtryk på andre end dig,så måske kan du tigge dig til et navn og adresse eller du kan få Feriecenteret til at sende hende en besked om dig.

Du kan jo forsøge dig med at i selvfølgelig kommer på en lille ferie hvis deet lykkes for dig at støve hende op.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-11 08:29

Mange har oprettet grupper på FB, jeg kan godt nok ikke se at der er en for dit feriested...

Men så kan du jo selv oprette gruppen, og håbe at hun melder sig ind

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-11 09:09

Opdagede du ikke at der for et par uger siden var en mand i radio og TV.
Han havde lige som dig forspildt en chance.

Men han gik til dagspressen og han var ligeglad med om folk fik det at vide.

Og se det er en kærlighedserklæring til en kvinde. Jeg håber han fandt hende.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 17-02-11 09:27

Ja det lyder romantisk

Jeg tænkte mere på noget i retning af http://www.spottingyou.dk/ og om nogen, der har kendskab til lignende sider. Den virker ret inaktiv, men ellers så er det et godt initiativ.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-02-11 12:48

Hvis du går og leder efter en HP side, må du gå ud fra at hun også går og leder efter dig... Hvis det ikke er tilfældet, bør du nok bruge den avisen. kan godt være hun ikke læser den, men måske nogle andre hun kender gør. Beskriv hvordan hun ser ud, hvor det var mv.

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 300 point
Dato : 17-02-11 14:46

Der er en fin side for feriestedet på facebook her:
http://www.facebook.com/weissenhaeuserstrand
Der er 459 personer der har trykket 'kan godt lide' eller 'like'
Dem kan du se alle billeder af. Det er da lidt at gå efter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-11 14:51

Og hvad kan vi så lære af spørgerensspørgsmål?

Mænd skal ikke være sådan nogle kyllinger. Men kvinderne skal også turde.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 17-02-11 17:02

Granner01 du har ret, men nu var situationen jo, at jeg troede, at hun var sammen med mand og børn.

Hvis der var en, der havde taget initiativet over for min kone, så ved jeg godt, hvad jeg havde gjort ved ham . Jeg tror heller ikke, at hun kunne regne ud hvad jeg tænkte .

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 17-02-11 17:16
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-11 19:52

Jeg tror vi er mange der selv har været i situationen, jeg har selv og jeg valgte ikke at gøre noget, for jeg var gift og havde børn. Men havde jeg ikke det, så havde jeg sagt noget.

Men sådan et møde giver stof til eftertanke.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-02-11 20:08

Så er vi ved at være henne ved den berømte nål i høstakken.
Du skal nok på ferie igen samme uge, samme sted næste år, hva'.......

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 23-02-11 22:25

Tak for svaret PrivateDK.

Det var nok det bedste bud, men uden held