/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En lækker lille sag :-(
Fra : Dulcona
Vist : 1083 gange
50 point
Dato : 16-02-11 13:45

Anne-Grethe Bjarup Riis behøver ikke anstrenge sig ret meget for at virke stinkende usympatisk, tarvelig og vulgær. For eller imod prostitution, så er hun dælme en dårlig repræsentant for sine ideer.
http://www.bt.dk/kendte/du-faar-tape-paa-munden-hvis-du-ikke-holder-kaeft

Jeg så hende live på TV, og tror virkelig hun er syg. Det vil jeg næsten håbe for hende. Det er da en formildende omstændighed http://go.tv2.dk/video.php/id-37415582.html Hun behøver ikke være bange for at hun bliver "krænket" (som hun kalder det) af nogen Bvadrrrr

Hvad skal man mene om dette???
http://www.bt.dk/underholdning/bjarup-riis-smider-toejet-og-viser-alt

Jeg vil ikke her skrive, hvad jeg hellere ville dyrke sex med end hende, men det er noget rigtig "grimt"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-11 13:58

Hun er heftig athøre på, emn hendes budskab er da udemærket. Det er fornedrende at der er sexarbejdere, det skulle ikke være tilladt mænd at købe sex.

Så hendes budskab kan jeg tilslutte mig, at hun så præsenterer det så hidsigt, det er hendes problem, ikke mit.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-11 15:12

Hun siger da sin mening..og står fast ved den.
Godt nok at nogen tør tage bladet fra munden

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 15:39

Ja det er fint piger, men som jeg skrev..... for eller imod, så handlede tråden mere om hendes syge og skingre adfærd i TV og i det hele taget, end sexindustrien. Men skal vi snakke sexindustri, så fremstiller hun det, som om de prostituerede var tvunget til deres gerning. De har såvel som alle andre, på et tidspunkt haft muligheden for at sige nej tak. At de valgte at sige ja tak og dermed blev afhængige af indkomsten, skal andre vel ikke alene bebrejdes. Det er ikke rimeligt at lade køberne af div. ydelser hæfte for hele ulykken. Man kan sige: Ingen piger ingen købesex....såvel som: Ingen købesex ingen piger. Hvad kom først hønen eller ægget.

Så kan man diskutere om det hjælper at krimininalisere køberne. Nogen vil selvfølgelig falde fra, men ser man på erfaringen med nationale forbud på alle andre ting, så vil det fortsætte i en eller anden størrelsesorden. Skal man gøre noget, skal begge parter retfærdigvis kriminaliseres og så må staten tage hånd om de piger, som lydigt mister deres indkomme i form af uddannelse, bolig mv, så de indkomstmæssigt får alternativer til prostitution. Men som en gammel floskel siger: Prostitution er verdens ældste erhverv - Det udrydder man ikke bare med et snuptag. Selv i lande, hvor der er dødsstraf for prostitution, eksisterer det. (Er der sådanne lande??)

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 15:56

Tilføjelse.
Jeg er DYBT modstander af, at piger af bagmænd kidnappes til sexindustrien, såvel som jeg er modstander af alfonser, der lever af pigernes utugt. Det skal der gøres noget drastisk ved og det er muligt mener jeg. Ud af landet med de bagmænd og i spjældet med resten. De piger, som uden udefra kommende tvang, ønsker at prostituere sig, har klart selv valgt det og jeg tror ikke på, at diverse forbud eller kriminalisering kan dæmme op for det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-11 16:02

Citat
Anne-Grethe Bjarup Riis behøver ikke anstrenge sig ret meget for at virke stinkende usympatisk, tarvelig og vulgær. For eller imod prostitution, så er hun dælme en dårlig repræsentant for sine ideer.

Helt og aldeles enig.Jeg så hende også i morgen tv.Magen til skinger kælling,skal man lede længe efter.Stakkels mand,hvis hun har en sådan.
Jeg tror da hendes "budskab",ville nå længere ud,hvis hun udviste en lidt normal opførsen.
Det blev jo mest til skrig og skrål.Måske en gang selvpromotion.Hun har måske for få rolle.
Har set hende flere gange i fjerneren.Fy føj da,en rappenskralde.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-11 16:03

Gad vide om Anne-Grethe Bjarup Riis kunne have en fremtid som sexarbejder jeg tror det ikke, så trængende kan ingen blive, men hvorfor skal prostitution og køb af sex forbydes bare et lille pip fra mig som en slags modvægt til de "hellige" kvinder som har skrevet, jeg er i øvrig fuldstændig enig med det du skriver Dulcuna

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-11 16:05

Citat
Stakkels mand,hvis hun har en sådan
uha en frygtig tanke at nogen skulle kunne falde for sådan en rappenskralde

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 16:13

Citat
uha en frygtig tanke at nogen skulle kunne falde for sådan en rappenskralde
Det kan ikke lade sig gøre...så er det et arrangeret ægteskab

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-11 16:39

Citat
bare et lille pip fra mig som en slags modvægt til de "hellige" kvinder som har skrevet

Jeg vil da lige gøre dig opmærksom på at jeg IKKE er spor hellig o.v.n.
men konen har da lov til at ytre sig med sine meninger. Det er vel derfor hun er blevet inviteret derind DU

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-11 16:53

Citat
konen har da lov til at ytre sig med sine meninger
ja desværre siger jeg, og det er så en af de få eksempler på at ytrings frihed måske burde begrænset, nolge og Bjarup Riis i særdeleshed kan ikke selv sætte begrænsninger

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-02-11 17:26

Den kvinde formår ikke at deltage i en debat, da dette indebærer at man lytter til modparten og derefter argumenterer for synspunkter. Hun lytter kun til sig selv og taler nedværdigende og uforskammet til både studievært og debatør. Hun minder i grunden lidt om Lotte Heise, men Lotte har dog lidt selvironi i behold

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-02-11 17:45

Citat
De har såvel som alle andre, på et tidspunkt haft muligheden for at sige nej tak. At de valgte at sige ja tak og dermed blev afhængige af indkomsten, skal andre vel ikke alene bebrejdes.

Hovhov

Det viser kun , at du ikke aner en skid om hvad du udtaler dig om.

Man regner faktisk med, at hovedparten af de prostituerede i dag, ikke har haft et valg men er tvunget i "faget" ofte tvunget fra deres hjemland med falske løfter o.s.v. , faktisk ikke tjener noget ud over at få mad og tøj, hvilket heller ikke burde være fremmed for nogen, at det foregår sådan, da det er et emne der adskillige gange har været behandlet i medierne.

Så ud fra den kendsgerning, har Anne Grethe Bjarup Riis jo fuldstændig ret, at der foregår overgreb mod prostituerede, for det er et overgreb mod en der ikke selv har valgt, blot hun befinder sig her på et bordel eller på gaden.

At hun så ikke vinder med sin måde at debattere på er noget helt andet.
Hun burde måske have ladet modparten tale ud og så derefter fyre sine bredsider af.
men den begrænsede til til rådighed, har sikkert gjort at hun ville være sikker på, at budskabet kom ud.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 18:22

Citat
Tilføjelse.
Jeg er DYBT modstander af, at piger af bagmænd kidnappes til sexindustrien, såvel som jeg er modstander af alfonser, der lever af pigernes utugt. Det skal der gøres noget drastisk ved og det er muligt mener jeg. Ud af landet med de bagmænd og i spjældet med resten. De piger, som uden udefra kommende tvang, ønsker at prostituere sig, har klart selv valgt det og jeg tror ikke på, at diverse forbud eller kriminalisering kan dæmme op for det.

Du skal læse indlæggene Dova, så vil du erfare at jeg faktisk ved en skid om hvad jeg udtaler mig om.

Så vidt jeg lige kan skimme, så står der i det jeg har skrevet det samme som du skriver i dit. Sååååå

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-11 18:31

Min mening er at Bjarup Riis har dummet sig ved sin heftige måde at være på, og hun kan i sidste ende ødelægge debatten. Den er da relevant, men hun kan forplumre det fordi folk tager afstand fra hende på grund af hendes opførsel. Og det er synd.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-02-11 18:38

Hun har da en forfærdelig stemme hende til venstre i videoen.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 20:07

Citat
Hun har da en forfærdelig stemme hende til venstre i videoen
Tjae. Hvis det er din holdning til det essentielle i tråden, så er din tilstedeværelse her ligegyldig.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 20:22

Citat
Den er da relevant, men hun kan forplumre det fordi folk tager afstand fra hende på grund af hendes opførsel. Og det er synd.
Det har du ret i Granner. Sådan er det ofte når skuespillere profilerer sig i politik og debatter qua deres arbejde med skuespil. Af en eller anden grund tror de åbenbart, at de er Guds gave til det debatterende og politiske samfund og har en tung pligt til at udnytte det faktum at de er kendt, til at påvirke meningsdannelsen i DK.

Faktum er, at mange af dem har jord i hovedet og bare skulle passe deres skuespil. En ting er at kunne spille skuespil, noget andet kan være at være politisk. Og nogle af dem magter ikke en gang skuespillet -jvf eksempelvis de skingre og hysteriske Anne-Grethe Bjarup Riis samt Anne Marie Helger som begge hverken kan debattere eller spille skuespil. Sidstnævnte blev forøvrigt engang smidt ud fra et arrangement hun var hyret til, fordi koen skingert begyndte at proklamere rødt ævl, og det var ikke lige det firmaet havde hyret hende til.

Nå det var vist et lille sidespring, men på den anden side - a propos prostitution - så er sidespring jo ikke helt uden for tråden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-11 20:37

Nej og iflg statistikker så er kvinder oftere utro end mændene. Og det er også et sidespring.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-11 21:29

Endelig skete der noget i Go' morgen Danmark, som ikke havde noget med danskernes fedme/kost/motion at gøre.

En befrielse

Indlægget i morges har åbenbart holdt nogen vågne LOL ..... taber man sig mest, når man halvsover ... eller når man hører om prostituerede ... i stedet for sund kost/motion ....

Ja ja ja det må i mænd jo selv tage stilling til.

Jeg tror at de fleste mænd tænker ... åhhh nej ikke igen .... atter en slankekur.

Hvornår er det prostition ???? er det når den fede mand ligger på sofaen, og beder sin hustru om lige at gå ned på "hjørnet" for at tjene til nogle øl ??? er han så ikke en alfons ?

Citat
I alle
sexarbejderjob har du mulighed for at gøre en stor forskel for andre mennesker.
Men også for dig selv.

Hvad er så ?

Citat
Men også for dig selv.

http://www.sexarbejderkarriere.dk/

der også et punkt på ovennævnte side "har man brug for oplæring"

Dulcona du skriver

[itat]
Jeg vil ikke her skrive, hvad jeg hellere ville dyrke sex med end hende, men det er noget rigtig "grimt"
[/citat]

Det skulle vel ikke være Susanne LOL ...

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 22:05

Hvis det er Fru Bjerrehus du hentyder til.... så kan jeg fortælle dig - altså mellem os 2 - at jeg hellere kravler på en badering med lun havregrød i. Pu ha sir jeg bare.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-11 22:15

Det er da ikke Bjerrehus, men Møller

http://www.kristeligt-dagblad.dk/modules/xphoto/cache/69/264969_656_9999_0_0_0_0.jpg

Hun er da også dejlig ... og tænk dig, hun tjener penge på sin kunnen hver dag.

Hvem ville ikke være glad for indtjeningen

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-02-11 22:26

Tar du gas på mig??? Godt man er nået dertil, hvor en god rullepølsemad er at foretrække. Hun kan ikke engang bruge som gratis vareprøve.

Ajiii hvis jeg får mareridt i nat, så er det DIN skyld Ans ...Fy

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-11 22:32

Citat
Ajiii hvis jeg får mareridt i nat, så er det DIN skyld Ans ...Fy

Ja ans dog...kan du så te' dig

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 17-02-11 01:04

Se, nu kan jeg ikke falde i søvn så jeg måtte have en hjemmebagt bolle med hjemmelavet (ikke af mig) hjortespegepølse. Nu tror jeg at jeg kan sove

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-11 11:09

Dulcona

Fik du så din nattesøvn ?

Jeg kan ikke lade være med at af at du blev "sulten" efter at have set billedet af Susanne Møller

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 17-02-11 17:34

Ahhhh sån hænger det ikke sammen. Jeg fortalte ikke, at jeg altid (som regel) napper en lille natmad. Havde dette Susanne haft nogen indflydelse, skulle jeg have tabt appetitten. De kunne måske i forening markedsføre sig som slankemiddel.

"Køb et billede af Susanne og Anne-Grethe og tab 5 kg om måneden".

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-11 19:54

Tak for tippet, jeg skal tabe mig, tog på efter rygestop. Så jeg vil overveje at printe et par biller ud af damerne.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 17-02-11 20:11

Øhhhhhh - virker vist primært på mænd, men who knows?? Good luck. Du ender måske som en sild

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-11 21:11

Næh jeg leder efter de gimpersmodstykke, altså en mand. Jeg fandt kun vores statsminister og hans forgænger. De kan da tage appetitten fra enhver.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 17-02-11 23:03

Du skal i hvert tilfælde ikke gå igang m kostomlægning. Nu har jeg siden jul omlagt min kost. Jeg har f.eks lagt bearnaisesovsen til højre i stedet for til venstre for pommesfritterne- jeg har lagt min daglige jordbærkage både øverst, nederst, til højre og til venstre på tallerkenen i stedet for i midten osv osv. Ikke et gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en dyt på kostomlægning!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-11 12:49

Jeg gik tur igår, 5 km og hvor er jeg stolt. Og meget træt.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 18-02-11 23:19

Flot granner

Faldt over dette videoklip Hun er simpelthen bimlende, skingrende blæst i roen. Nyd lige hendes påklædning...set i forhold til prostitueredes påklædning
http://www.bt.dk/kendte/anne-grethe-gaar-amok-denne-gang-paa-klaus-riskaer

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-11 14:08

Hun er direkte ubehøvlet.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 21-02-11 10:56

Ja, granner. Hun er en gås, der af en eller anden idiot har fået at vide,at hun har et godt snakketøj. På mig virker hun som det man populært kalder en spejlblank blondine (synd for alle de velbegavede blondiner) Hendes snakketøj overhaler hjernen indenom, men det er jo ingen kunst at køre forbi ingenting Fred med den gås...... lukker og slukker

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 21-02-11 10:58

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-02-11 12:48

Selv tak og hav en god dag.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 13-04-11 11:06

Citat
det skulle ikke være tilladt mænd at købe sex
Måske ikke granner, men ville det så ikke være opportunt samtidig at forbyde kvinder at sælge samme.

Forestil dig at staten havde forbudt folket at købe Yankiebar af sundhedshensyn eller for at beskytte Yankiebartræerne mod rovdrift, men supermarkederne, købmænd og kiosker mv måtte stadig fuldt lovligt sælge det. Det virker lidt bøvet ik??