/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Vedr. bådulykke Præstø (7) 2
Fra : nomore
Vist : 593 gange
10 point
Dato : 16-02-11 07:23

Vedr. bådulykke Præstø (7)
Tja: og så var det SPØRGSMÅL____________________ lukket:
Nogen der har en OPDATE? på spørgsmålet

TÆNKER PÅ DEM DER IKKE ORKER/ GIDER OPRETTE EN PROFIL HERINDE
MAN SKAL JO_____________BETALE FOR AT SE SVARET.

Og er kandu hurtigere end de plejer, så er spøgsmålet STADIG LUKKET for andre,der bare er NYSGERRIGE___eller for hurtige/ langsomme med at lukke et SKIDE SVAR/ der er aktuelt

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-02-11 08:01

Forstår dig ikke helt, - Vil du give mig 10 point for svaret?
Koster det ikke kun 4 point at åbne for svaret?

Andre hører nyhederne, og hvad vi tror og mener, er ikke livsnødvendig viden, - så hen i vejret om et spørgsmål er lukket eller ej

Dejligt at du er her nomore, brug nu kandu konstruktivt - du har god viden, så øs ud af den, hvor du kan.
Jeg bekymrer mig ofte, når jeg kan se, du ikke har været på siden et godt stykke tid, - håber alt er vel hjemme hos dig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-11 10:44

Efter flere års brug af Kandu,er jeg stadigvæk i tvivl om,hvornår det er passende at lukke.

Lukker man ikke rimelig hurtig,efter måske flere,fyldestgørende svar,ser det ud som ligegyldighed.
(Det har mange fået skældud for).

Lukker man "for hurtig",ser det ud som man bare vil skrabe nogle flere point sammen.
Det er nu ikke min intention.Jeg har i forvejen 10418,af diisse komplet værdiløse point.

Så det er stadigvæk en balancegang:Skal/skal ikke.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-02-11 11:31

Du har ret Mosebaek - og jeg har slet overhovedet ikke, fattet en brik af pointsystemet og fravælger at interessere og læse noget som helst omkring det.
Jeg bliver ikke rigere på sjælen på den ene eller anden måde, - ej heller ved om et spørgsmål er lukket for tidligt eller for sent

Så i bund og grund, er det vel fordi, at nu er der et svar, man er tilfreds med, og så kan man ligeså godt lukke, mens man husker det. Andre husker så ikke, at lukke svaret, hvilket jeg vælger at tro, er uvidenhed omkring, hvordan man reelt skal gøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-11 18:17

Jeg lukker et spørgsmål når jeg har fået et brugbart svar, om det er samme dag spørgsmålet er oprettet eller måske der går et par dage, er underordnet for mit vedkommende, bare det er inden for de 3 mdr hvor kandu går ind og sletter

Katekismus, blev du superbruger ved et uheld da?

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 16-02-11 23:50

Jeg forstår ikke at svar lukker når man accepterer. Jeg tror det afholder folk fra at læse tråden og hvad er så ideen?

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:34

Spørg andre