/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vedr. bådulykke Præstø
Fra : Nik_
Vist : 646 gange
40 point
Dato : 15-02-11 21:50

Lidt specielt spørgsmål, men det irriterer mig.

Det er jo konstant i medierne, og de snakker om eleverne, som er indlagt osv. osv.
Men - men hører intet om den lærer som blev reddet? Eller er det bare mig?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-11 21:55

Citat
men hører intet om den lærer som blev reddet

Nok fordi læreren reddede sig selv ved at svømme i land.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 15-02-11 22:00

Nå okay. Men stadig lidt mærkelig medierne ikke har lyst til at nævne vedkommende, og stille spg. evt. De plejer jo ikke ligefrem at tage de store hensyn.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-11 22:01

Citat
De plejer jo ikke ligefrem at tage de store hensyn.

Det har du så helt ret i.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-02-11 22:17

Læreren gider nok ikke så frem i pressen. Han/hun har vel dårlig samvittighed, for den sejltur var ikke helt efter bogen.Det er ikke så morsomt at komme på forsiden.
alimak

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 15-02-11 22:20

Man regner med at han er død, og alle er enige om at han kæmpede for at ungerne blev hjulpne så meget som muligt..

læs lidt her...

Politiet har valgt helt at indstille eftersøgningen efter den 44-årige efterskolelærer, som har været forsvundet efter en bådulykke i Præstø Fjord fredag.
Herfra: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/12/174650.htm

Michael Jørgensen og en sidste elev blev tilbage ved den forliste båd, da de andre svømmede mod land.

- Det sidste nogen har set til ham er, at han sad overskrævs på den kæntrede båd sammen med en pige, der senere blev fundet livløs i vandet og
Herfra: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/13/120538.htm

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-02-11 22:20

Der er også en del af elevere vi ikke hører om, faktisk er det kun dem der er indlagt og lagt i koma der bliver talt om, har dog lige set, at der på TV2 på torsdag (mindre end en uge efter ulykken) bliver vist en dokumentar om ulykken (lidt hurtigt hvis man spørger mig) så nogen må de jo have talt med

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 15-02-11 22:21

Tak for svaret piaskov.