/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gucci damen
Fra : svendgiversen
Vist : 1005 gange
50 point
Dato : 15-02-11 21:35

Fra et kandu tip: "hvis Gucci kommer til som statsminister"...

Jeg troede det var eks Jelved der gik med de fine tasker,
ikke Thorning? ikke son Sohn?? og slet ikke Sleeping Valley???

Hvem kan hjælpe mig ud af min vildfarelse?

Men rigtig gode valgkamp navne...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-11 21:41

Tankerne løber hurtigere end fingere kan følge med på tastaturet og jeg kunne ikke rette fadæsen bagefter der skulle have stået Gucci Helle:
http://www.dr.dk/P1/sommer2006/Politisk+sommer/20060608112732.htm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-11 21:43

Citat
Hvem kan hjælpe mig ud af min vildfarelse?

Hjælpe og hjælpe ...jeg kan da forklare dig hvorfor hun ...helle...bliver kaldt Gucci damen.

Hun blev ved en eller anden tilfældig lejlighed fotograferet med en Gucci kopi af en taske.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-11 21:48

Citat
Hun blev ved en eller anden tilfældig lejlighed fotograferet med en Gucci kopi af en taske
nej den var ægte

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-11 21:51

Citat
nej den var ægte

Ok...er du sikker på det ??
Jeg mener den var en kopi.
Men det skal da ikke skille os ad....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-11 21:59

Rimelig sikker
Citat
Guccis produkter - ikke mindst Gucci tasker - er forholdsvis dyre, og har en høj signalværdi. Da socialdemokraten Helle Thorning Schmidt blev partiformand i Danmark, gav kritikerne hende ligefrem prædikatet Gucci Helle, fordi hun bar Gucci tøj og Gucci tasker - noget man ikke mente harmonerede med et job som repræsentant for "arbejderklassen".
læst her: http://www.supergaver.dk/tasker/gucci-tasker.php

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-11 22:01

Du får ret og jeg får fred

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-02-11 22:48

Helles Gucci var ægte !!!

- men, men det var eks ministerfrue Anne-Mette Fogh Rasmussen, der blev spottet med en kopi taske - mener bare at det var en kopi Louis Vuitton.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-02-11 07:14

Så sandt, Christa. Det var nemlig Ann-Mette, der havde en kopi:

http://www.bt.dk/nyheder/foghs-kone-med-kopi-taske

Helle, der bedst kan lide ægte Gucci:

http://www.information.dk/201121

Marianne er bare til de store tasker (med farligt indhold )

Hvad er det egentlig med kvindelige poiitikere og deres tasker....? Fantastisk politisk emne - meget seriøst.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-11 10:36

Tak for svaret o.v.n..