/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken printer skal jeg købe?
Fra : pifo
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 15-02-11 10:24

Jeg mangler et godt råd vedr. køb af printer og håber, der er nogle printer-eksperter her på Kandu
Det skal være en farve printer. All in one.
Vigtigt er det at farvepatronerne kan skiftes hver for sig, da jeg for tiden synes jeg bruger uffatelig mange penge på blæk

Den skal fungere til både PC og Mac - vi har behov for, at 4 forskellige kan printe på printeren.
Evt trådløs??
Det er til erhvervsbrug.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-11 10:53

Erhvervsbrug? Så skal du da ikke købe en blæk printer, køb en laser farve printer i stedet, her et billigt forslag, der kan sikkert findes dyrere modeller med bedre farve på billederne:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=380634&SamleMenuID=35&gruppe=126&Extended=&SiteID=4&Show_description=0&serie=&producent=Xerox&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=#

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-02-11 12:54

På mit tidligere job havde vi en der var leaset, anskaffelsesprisen var 40.000

Vi kørte med løsbladskataloger og udskrev vel et par hundrede sider ad gangen til kunderne, der hang økonomien i leasingmodellen lige sammen.
Skulle vi op på et større antal eller lave særskilte brochurer var det dog billigere at få dem trykt i byen.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 15-02-11 13:30

Som o.v.n. skriver tror jeg også du får mest fornøjlese af en laserprinter. Har selv lige købt denne Samsung model og er meget tilfreds. Den er også trådløs.

http://www.happii.dk/product.aspx?uid=255129&prodid=333622&tduid=330ba77703fd84c6a518e86730267005

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 15-02-11 23:25

Som jeg ser det, så mangler han så stadig en scanner, men ellers ja.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-02-11 05:50

vi bruge denne på kontoret http://www.happii.dk/product.aspx?uid=302738&prodid=333625
dog har vi modellen på kabel (den viste er med WF)

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 16-02-11 06:54

Tak for svaret o.v.n.. Jeg er sikker på, at den havde været et godt bud, og måske skulle jeg overveje at købe sådan en til mig selv
Da der blev panik på kontoret i går eftermiddags, endte man dog med at sende nogle i byen efter denne:

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=DK46685

Så må vi håbe, den holder. Den har i hvert fald haft en succesfuld start

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-11 10:51

Selv tak - det er en fin (blæk)printer i har købt, den vil være dyrere i drift end en laserprinter og de nymodems laserprintere laver gode farvebilleder og som du kan se i mit link - ikke dyrere i indkøb