/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udskiftning gaskabel CIAO
Fra : lham
Vist : 2831 gange
100 point
Dato : 15-02-11 06:52

Skal have skiftet gaskabel på Vespa CIAO knallert 30km C7E2T
Hvor finder jeg billeder og gerne forklarende tekst ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-02-11 10:13

Manual
http://www.mopedriders.org/article_cat.php?fldAuto=2
Tube videoér
http://www.youtube.com/results?search_query=moped+gas+cable++replacement
ellers er det bare at tage toppen af, hvor gaskablet sidder på karburatoren, meget nemt
men du skal have dækslerne af, muligvis også kaburator.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 16-02-11 07:03

Nomore
linket til manualen giver nogle sider med store sorte områder og man kan ikke bladre/søge i manualen endsige finde en oversigt-You tube : her har jeg ikke kunnet finde noget om CIAO.

Det er ikke så meget nede ved kaburatoren jeg er i tvivl men oppe ved styret-der er sikkert noget med fjedre der pludselig farer ud og som så ikke er til at samle igen uden instruktion

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 17:59

Beklager du ikke kan se siden, her er (hjemmesiden) manualerne og links skulle gerne virke
i PDF filen.
http://peecee.dk/upload/view/294404

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-03-11 07:27

nomore
desværre stadig store sorte ulæselige bjælker og ingen indholdsfortegnelse.
Hvis jeg bare kunne få en "exposionstegning" af gashåndtaget incl kablets montering i /på det vil det være fint

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 18-03-11 06:31

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål for ikke at skuffe andre der måtte søge efter svaret såfremt jeg gav points